0
registrerede
79
gæster og
134
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: RoseMarie
Emne: Re: Mellemrummet
|
Hej Simon
Jo, jeg fik lyttelæst Kunsten at flygte, og jeg ved også, at det langt fra er og bli'r det samme som at læse og se ordene i en rigtig bog.
At flygte er at sejre, som du ved. Ved at flygte bevarer man kærligheden og skaber et minde. Man ofrer alt for kærligheden og alt hvad man har at ofre, er kærligheden selv. Bliver man, ofrer man flugten og skaber en længsel. Der kræves mod i begge tilfælde.
- Stig Claesson.
Kærligheden og viljen til kærlighed er vist ikke mit svageste led i livet ... ej heller modet til samme. Det må du vel også ha' set og erfaret igennem alle årene? Eller hur?
På natbordet dit aner jeg med smil og glæde Vandringens gåde af Alexander Carnera Ljungstrøm ... :))
"Det siges at ordet vago på italiensk både kan betyde "smuk" og "bevægelse". Ordet rummer en idé om bevægelse og forandring, der på italiensk både knytter sig til det uvisse, det ubestemte, det yndefulde og det ubehagelige. Den tålmodige vandring er en bevægelse mod noget utilgængeligt og en tilnærmelse til den intime flugt der lever i os selv."
Go' læsning og vandring i skjul ind over de små timer RoseMarie
|
|
|
|