0
registrerede
143
gæster og
1441
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Simon
Emne: Re: Mellemrummet
|
Hej ABC..
Sæføli ka' du digte, hvortil blot kræves din egen fantasi, altså ikke nødvendigvis at rime ... Kast dig fluks over Pegasus og træd rask mod biblioteket, hvor du på en hylde finder bogen Sære Historier af Villy Sørensen. I denne vil du med fryd ku' kaste dig ud i et fantastisk landskab af fortællinger, der sikkert som amen i kirken så vil kickstarte din fantasi - hvad så end dén vil frembringe, skal herefter blive spændende at se. Ingen grund til at ...
Vale!
Tre Viisdomstænder har jeg dog tilbage! Der var kun enogtredve Tænders Gnidsel, den Dag jeg strammede Pegasens Bidsels og lod den springe over Danmarks Tage.
Forøvrigt var der næppe Grund til Klage. Her satte mig dog Kunsten blot som Gidsel. I Hestens Foder gemtes Torn og Tidsel - hvad Under om dens Koder blev lidt svage.
Nu føler den igen min Spores Smærte. Nu klapper jeg igen dens blanke Hals: "Hvad end du er - du er dog ej til Fals.
Thi stort - det véd du - er din Herres Hjærte. Og var hans Hjærne end iblandt de svage: - tre Viisdomstænder har han dog tilbage!"
- Hans Hartvig Seedorff.
mvh Simon
|
|
|
|