0
registrerede
80
gæster og
1290
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Simon
Emne: Re: Poetisk fryd..
|
Hej i solen RM..
Eller under parasollen, sku' man vel sige, men hvor dejligt med et frisk pust fra vinden mens moder sol tar sig en middagslur.
Jeg var ikke klar over at Benny Andersen nu har trukket sig tilbage, sådan en ung mand, hvad er nu det for noget pjat? Det er jo også et fandens mas, den slags, sådan at styrte land og rige rundt med Svante, og for at det så ikke skal være løgn, sniger skattefar sig gratis ind og kræver sit. Ak ja. Så det var da en trist men fuldt forståelig nyhed.
Næh, jeg er udmærket klar over Inger Christensen ikke hænger på væggen, hvad hun bestemt heller ikke ville ha' brudt sig om, hun var skam et menneske med en vis bakkekontakt. Jeg har ind imellem luret lidt på nutidens yngre poeter, men min uvidenhed på området er som en mur. Det er da også ældre og mere bekendte poeter der hovedsagelig har listet sig ind i Mellemrummet, lidt som jeg har det med musik, jeg er nærmest blank som en nyfødt, når det gælder mere moderne musik, og får en ubehagelig rislen nedad ryggen ved tanken om, at jeg en dag sidder og dirigerer Wagner i en lænestol på et plejehjem, omgivet af robotter der danser breakdance. Sikke tankeudsigter, fyd i grisen!
Nå, men tak for fine strofer og god aftning ;)
mvh Simon
|
|
|
|