1
registreret
(1 usynlig),
28
gæster og
1453
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Simon
Emne: Re: Poetisk fryd..
|
Hej RM..
Tja, en næsten erotisk hudløshed, som de færreste mennesker i længden tåler at vandre gennem livet med, var velnok lidt i retning af det tænkte – jeg har hverken læst bøgerne eller set de dengang omdiskuterede talkshows. Jeg har læst enkelte artikler på POV, og selv om jeg egentlig ikke ved hvad jeg skal mene, kan jeg lide den grundlæggende forargelse over uretfærdigheden, der tit springer i øjnene.
Jeg tror også der ligger lidt af Alex Garff på POV, herlige strofer – og nu sprudler grønkorn overalt, har i øvrigt også altid syntes at træerne erotiserede bedst med lidt skjult. Og nu vi er ved det, Italiens sommersol, her lidt til fingrene også: Abbacchio alla cacciatore Retten laves af lammets forbov på flg. måde: På stegepanden svitser man et fed hvidløg i olivenolie. Nu kommes det småtskårne lammekød i sammen med en kvist rosmarin. Det står over en stærk ild i ti minutter, så stænkes det hele med en smule eddike, et låg lægges over, og retten er færdig. Spises uden gemyse og det er synd at bruge bestik. Kun ved at bruge fingrene og suge de velsmagende bidder i sig, nyder man retten fuldtud.
mvh Simon
|
|
|
|