0
registrerede
31
gæster og
1527
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Simon
Emne: Re: Poetisk fryd..
|
Aften’ RM..
Tom Kristensen havde jo også en Plys i maven, og omvendt, tænk bare på begges store evne til at glæde ganen – og meget apropos, ja to så stærke filosofiske hoveder må naturligvis ha’ lidt rede på maven, være lidt på forkant med sig selv:
Torsdag, da rimer frosten slem; det blinker rim, når jeg skal hjem. Dog er den gåde ganske nem, om hvem er hvis – Men hvis er hvem?
*
Forresten blev jeg jo næsten helt opvakt over pludselig at se din genopstandelse, men kom så til at tænke på Ørkenens Sønner og de fire raske drenges Slag på Reden, ja på deres bemærkelsesværdige opfordring om at holde stand, hvilken jeg her videregiver, da hverken verden eller Plys jo står foruden! Ja, nu vi kun får sne i flydende form, da må vi jo glæde os over små mellemrum med faste ritualer, ved du. Hvad angår Aksel Sandemose, har jeg jo tidligere stukket fingeren i vejret for ham, engang imellem ka’ jeg vist ikke rigtigt få den ned, for det meste skyldes det nu Varulven, som jeg jo mener man bør læse fremfor bibler, aviser og alt muligt andet, men folk med fingrene i vejret sir jo så meget, og her ønsket om en god nats søvn…;)
mvh Simon
|
|
|
|