0
registrerede
35
gæster og
1484
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: RoseMarie
Emne: Re: Poetisk fryd..
|
Hej Simon
Sten og Andersen er ikke nogen helt dårlig blanding til kaffebrygningens duft og aroma. Jeg tror, jeg vil fortsætte med blandingen af de to herrer, nyde kaffen og vente på en vinterverden af sne ... :))
VINTER
Det var sne - det stod ud over havet inde fra land og det er ikke længe siden
lidt yngre lidt mere rejseklar - nu er du ældre og lidt mere forberedt
Sten Kaalø
ALT
Det er ikke bare noget Det er mere end noget for meget hvordan begynde andre er sikkert begyndt på det samme men faldet fra for overvældende og hvor mange får ikke engang begyndt og så dem der er tilfredse med bare at få begyndt hævder at godt begyndt er halvt fuldendt Er der noget så pinligt som halvt fuldendt Så hellere blive ved med at begynde Godt begyndt er helt begyndt Godt begyndt er at komme til verden Findes der smukkere udtryk på jord At komme til verden At Komme Til Verden Der findes andre smukke udtryk At elske At være lykkelig At gøre lykkelig At glæde sig ved livet Men hvad var det værd hvis man ikke kom til verden Ikke blev BRAGT til verden SAT i verden eller på anden måde tvunget ind i noget men kom slentrende ude fra rummet havde masser af tid og ikke noget særlig andet at lave og fik øje på verden og tænkte Aha Der er noget dér der kunne jeg tænke mig at slå mig ned og se dagens lys Hvilken tillid der ligger i de par ord At komme til verden Det er alt hvad det drejer sig om.
Benny Andersen
Vinterlige verdenshilsner Rosemarie
|
|
|
|