0
registrerede
20
gæster og
1436
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: RoseMarie
Emne: Re: Mellemrummet
|
Hej Simon
Ja, netop derfor elsker jeg regnen ... Det er ord, der virkelig rører og bevæger mig, måske ret så forløsende, omsorgsfulde og livgivende i det dobbelttydige ... Tak for bevægelsen :))
En anden herre i samme aldersklasse, altså er han også et sted i livet, hvor tilbageblikket kan skabe en glæde ved at kunne sanse genkendelsen, se og indse, forene og forsone sig med den, tillade og tilgive, at livet er, hvad det er, og også hvad det blev til ... og bliver til, for så kunne gå fremtiden i møde varmt og åbent :))
Du skal holde på dine hemmeligheder og huske at respektere mysteriet. Du skal sige hvad du mener når det gælder. Du må godt tage ved lære af kaktus og pindsvin men hav en hudløs favn for dine kære. På den måde fylder du 60 og står en dag ved spejlet og ser at dit skæg er vokset som det skulle, at du nåede til det rigtige sted som slet ikke lå hvor stemmerne sagde eller var knyttet til nævneværdige bedrifter. Det var et øjeblik i vinden da du indså at kærlighed virkelig findes; da du genkendte din kvinde; da du så dine døtre få ansigt og gentog navnene ét efter ét indtil der ikke var andet i hjertet – kun lys
Bo Green Jensen "Først er jeg drengen" (2015)
Bedste hilsner fra fremtiden ;)) RoseMarie
|
|
|
|