2
registrerede Arne Thomsen
,(1 usynlig),
10
gæster og
186
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Simon
Emne: Re: Mellemrummet
|
Hej RM..
Ja jeg undres med ophør i tanker om nøgne fødders vandren på Mors i himmelblåt, når jeg står der med sommeren i mig og det drypper så usselt og gråt!
Det gør nu det hele så meget lettere, at se hvordan træerne pyntesyge spejler sig i pytter af vand, man bliver glad på alles vegne, desuden gør legebarnet poesien og de gode historier sit til at ventetiden tåles. Jeg forstår godt at Vizki får himlen ned, vi har også lagt så meget desangående på langs her, ikke mindst fra Borum og VS, men Kirsten Thorup mangler? Apropos det dejlige sind, her tilbage fra 85, så her en…
Beskrivelse
undskyld. jeg taler på denne mands vegne. kan han ikke få noget smertestillende der virker for han savner jeg allesammen. han det I ikke var. I skal kun vide det: han har kærlighed nok til alle, et slot mellem benene og et mareridt. han trasker gennem knæhøje vandpytter på eftermiddagens eller formiddagens avenuer, mens han smiler. ankler, nipler, sort hår, mens han smiler. torso, ikke marmor, men kød, mens han elsker verden og ville tage 52 armbøjninger på De Forenede Nationers talerstol for jeres skyld. han er mulig, ikke ond. dirrende ting, ikke uvenlig, ikke uhøflig, intet faktum. tænk, hvor man råstoffer vi skal møde og måske få. og energilommer og atletlommer og tryghedsmuskler. han er jeres, kun jeres, hvad vil i mere, hvad vil I –
- Morti Vizki.
Nej, der var jo så meget mere, mere end det, men mere om det efterhånden.. ;)
mvh Simon
|
|
|
|