0
registrerede
80
gæster og
1290
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Simon
Emne: Re: Mellemrummet
|
Højsa RM..
Dette må så være formiddagskaffen i morgenstemning, i en dis af ganske små snefnug der præsenterer nissedansen omkring de majestætiske kroner, og sandelig om ikke der er udsigt til et extranummer – vi heldiggrise med isblomster på tuden og små varme kinder, ja måske med pejs og smilet på høje tinder. Det er et dejligt syn, og fødderne holder jo så meget af lyden. I fredags, sad vi såmænd på en café og slikkede sol i os i minusgrader, med ingefærte og et jublende humør i maven, så er det godt at være nisse! ;)
Nå, her lidt fra fruen du holder så meget af, du skal intet mangle, ved du nok ;)
Flere personer har drømt om et samfund siddet og drømt i den silende regn drømt om en sol der står af en afgrund varmer den enkelte giver ham tegn
Pludselig er han den glade maskine pludselig har han en grum fantasi pludselig giver han sig til at grine pludselig klapper han gællerne i
Pludselig løber han hurtigt for livet pludselig har han et ord der slår til pludselig tager han det hele for givet pluselig ved han præcis hvad han vil
Sandheden er en proces man vil skjule men ingen kan skjule en splintret proces Troen består i den mørkeste hule Troen består af den rene ekces
*
Mon ikke hendes egen Poul, her har svirret på opvågningen…;)
Efter den første morgen
Efter den første morgen søger jeg sprogets dæmpede jordrøg
Atter og atter kysser jeg mindet om væk mig! væk mig! Solen og de svir- rende vinger i morgenbrun damp
Hvad gav du mine tanker, er broddens modstand, skjult i min svævende blomst
Hvad gav du mig er lutter morgen
Min lidenskab: at vågne
- Inger Christensen
mvh & herlig synddag.. Simon
|
|
|
|