0
registrerede
35
gæster og
1484
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: RoseMarie
Emne: Re: Mellemrummet
|
P.s.
Så ankom bøgerne til adressen min :)))) Wauw, en forside "Tom på Thurø" har ... jeg er vild med portrættet i sølv på det mørkegrønne, og ikke mindst illustrationerne, når man lige skimter bogen igennem. Jeg er forventningsfuld og glæder mig allerede til fortsættelsen :))
... og så er der "Pagten", hvor forsiden næsten ligner et juleeventyr, fordi Tanne har hue på, som umiskendeligt kunne være en nissehue ... den kan simpelthen kun være rød, den hue :))))))))))
Og som sædvanlig landede der liiige er par ekstra bøger i indkøbskurven ... ja, man er vel en ordjæger af rang ;)) Den ene er et litterært eksperiment, hvor 14 forfattere skriver videre på berømte danske værker. Den enkelte forfatter har valgt et værk i dansk litteratur, som han/hun har et særligt forhold til og har digtet en fortsættelse til. Deraf udspringer også titlen på bogen ...
Den sidste er en billedbog, der både har jagt og jul over sig, sådan noget om vaffelhjerter og naboer.
Jo, jeg er vist godt kørende i jagtudbyttet, og det her må da vist nok allermindst udløse lyden fra et jagthorn :))))))
Ordjæger hilsner RoseMarie
|
|
|
|