0
registrerede
31
gæster og
1527
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Simon
Emne: Re: Mellemrummet
|
Her flere pip, under himlens trommeskind blandt andre bevingede, samt lidt mere, om disse tidsrums tavse ord:
FLAMMEN VIL SE MØRKET DERFOR DØR DEN
Når jeg kun kan skrive med de sidste trevler af hjerte nerver nyrer kan jeg ikke skrive
så venter jeg til næste dag som stabler sine arabiske indiske japanske skyr over mit hoved
og så er verden nærmere end verden i fingerspidserne her lades alle hudløse ude
ingen panik sir jeg det går nok selv fuld af blod er postkassen grøn
det er håbets farve det gå tinte att gråta jämnt eller ændre verden hvis man ryster på hånden
skriver jeg hermed egenhændigt med de sidste trevler mellem nat og morgen.
- Ivan Malinovski.
Nu vi roterer i en næsten Benny Andersen’sk tilstand, ja måske ligefrem ønsker at ændre på …
VILJEN & VERDEN
Man ringer til Folketinget og får Handelsbanken Så prøver man Polyteknisk Læreanstalt og en stemme siger ˶Hyggemøbler˝ Man kysser in kone og opdager hun hedder Lavina og har fregner Man løser billet til Glumsø og før man får set sig om er man i Jokkmokk (hvoraf dog ingenlunde kan sluttes at man kommer til Jokk- mokk ved at løse billet til Glumsø endsige Gladsaxe) Man putter et stort og tydeligt N i stemmeurnen og i næste nu er det et rent og skært Ø der er statsminister Man sir ˶Nejtak det er næsten for meget˝ men Jordens og Ekstrabladets rotation fortsætter uanfægtet Skyder man en kejser er det altid kokkepigen man rammer men det modsatte er absolut ikke givet Tilsidst ser man næsten ingen anden udvej end at gå i Det Kongelige og se ˶Sparekassen˝ den dag i dag Telefonsvaret lyder ˶Alt udsolgt til imorgen˝ Man køber sig en turkotatarisk parlør og kommer hjem med en rødspættefilet i lommen det er da logisk Tænk bare hvis det bare en enkelt gang bare var omvendt men det er sikkert for meget forlangt Det ligger simpelt hen lidt tungt med kausaliteten i dag Man prøver sig frem.
- Ivan Malinovski.
Det var alt for i dag. Nyd fortsat skyers forløsning og næsetippens dryp, dryp, dryp…;)
mvh Simon
|
|
|
|