1
registreret
(1 usynlig),
29
gæster og
1500
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Simon
Emne: Re: Mellemrummet
|
Livet er morgengave, sjælen er et pilgrimskor. Der står krokus i min have, der står øller på mit bord…
- så blev stilen lagt – mojn-mojn! Her en tungeknud i den våde tid, og hvor min mave dog klukker over nathuen der ikke huer, men som jeg i øvrigt synes sku’ på pudemode igen - hø-hø…
Hittehattehættehuer -
Min nathue huer mig ikke. Kalotten ka Lotte jo få. Kasketten ka skytten benytte om natten hvis ikke kadetten med kutten vil ha den, og hitter jeg hatten og hætten i hytten kan ham hottentotten og skotten fra Vrå få hittehathatten og hyttehætten på!
- Bortset fra det underste under, prostata der stråler som rasmus-modsat, synes jeg dette er slående, morgenfruer der med nakken skal knækkes, i vor herres numseste natur:
De har ingen bukser på. og når de går rundt og fjumser, kan man se de våde, bare anemonenumser.
- men altså…
Skrumpealder -
Din glatte hud er blevet tør og runken. Din røv er kold og din begejstring lunken. Du vågner træt og stiv i alle lemmer bortset fra et hvor intet klør og klemmer. […] Du lyner ned og kvitterer med en brummen ved lyden af Chopin i w.c. kummen. Så er din dag begyndt på bedste måde. Og det er lykken og en sælsom nåde at kunne lade vandet nu og her trods skrumpetid og prostatabesvær.
- man glæder sig allerede, ufda! ;)
Thorkild Bjørnvig skrev om denne vitale artist til de berømte vissevassevers, at, ”som en nisse, en alf, har han ingen alder, men bor i det tidsløses intervaller” – og det er jo sandt, han lever i os og tak for det! - rigtigt vrøvl var det aldrig, mere vers om os, de forvrøvlede og fortravlede.
Mvh Simon
|
|
|
|