1
registreret
(1 usynlig),
32
gæster og
1458
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Den Evige Filosofi
|
det reneste vrøvl fra simon,,, og da især disse beskyldninger om mig, der alle dage har opgivet referencer mest af alle på de her to debatter,,, hvilket jeg om noget er blevet kritiseret for at have gjort, nu beskyldes jeg pludselig for ikke at gøre det,, hvad pokker foregår der?????
Eric Kandel, nobelprisvinder i medicin og fysiologi: ”psykoanalysen er stadig det mest sammenhængende og intellektuelt mest tilfredsstillende syn på bevidstheden”.
hverken du simon eller bjørn har nogen filosofisk forståelse af psykoanalysen,, som positivister er den næsten umuligt for jer at forstå og kapere og få overblik over hvad betyder (hvor den befinder sig i dag) og har betydet
dit syn på bevidstheden og fornuft og viden er stadig naiv og ukritisk simon
dine ideer om himmelnisser ganske tåbelige og intetsigende, der er ingen kritik i barnlige latterlige udsagn,,
du må som Badiou og Zizek og andre,, slide i det for at forstå de her forhold, der er ingen nem vej til religionskritik som viden om rygningens skadelighed og 10 - 20 års tidligere meget smertefulde død ikke nødvendigvis får folk til at kvitte smøgerne,, der skal mere til,, der skal psykoanalyse til
mange ukærlige hilsner Hanskrist,
træt af dig og erklærer åbenlys krig imod akademiske typer som dig der gemmer dig i knudret sprog uden at du reelt har sans for noget som helst reelt eller virkeligt
|
|
|
|