0
registrerede
24
gæster og
192
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Guder og det guddommelige
|
Arne:
For mig er Løgstrups spontane suveræne livsytringer væsentlige.
Hanskrist har fortsat ikke udtalt sig herom, men bruger udtrykket i en helt anden sammenhæng, som ikke er Løgstrups.
"Hanskrist har fortsat ikke udtalt sig herom"
😂😂😂
👏👏👏
😹😹😹
🙃🙃🙃
ÅH ARNE HVOR ER DU SJOV
En Google søgning viser at den eneste i Danmark der ordret bruger vendingen: "de spontane suveræne livsytringer" er HansKrist og han er den person der flest gange offentligt har tematiseret over de Spontane Suveræne Livsytringer
Arne roser for mange år siden endda HansKrist eller skriver at HansKrist har inspireret ham til at få kigget på de spontane suveræne livsytringer.
Åh Arne du bliver sjovere og sjovere
Jeg har søgt "HansKrist de spontane suveræne livsytringer" og tvunget Google til ikke at nøjes med at referere til mig kun 1 gang, men medtage alle de gange jeg har skrevet herom og der kom så mange sider op at jeg efter over 20 eksempler der går mange mange år tilbage sluttede min søgning og udsatte til senere at lave en mere systematisk research af Hvad dog HansKrist skriver om de spontane suveræne livsytringer.
Hvad det er der sker med Arne når han ikke længere kan huske fra næse til mund bliver altså sjovere og sjovere
|
|
|
|