1
registreret
(1 usynlig),
29
gæster og
1500
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Guder og det guddommelige
|
Nej hvori?
Du har ikke sagt et eneste selvstændig ord og sammenhængende sætning om de spontane suveræne livsytringer Arne, indtil videre har du kun taget kopier af tekster du har fundet på internettet
Mens jeg formår at holde foredrag om de spontane suveræne livsytringer fordi jeg forstår dette fænomen på rygraden - forlængst har tilegnet mig en dyb original forståelse hvad der er på tale
Og jeg har oplyst dig om flere ting, fx hvad Løgstrup fortalte om den suveræne livsytring vi finder i talens tillidsfulde uimodståelige åbenhjertighed hvor hjertet løber over med hvad hjertet er fyldt med eller hvor man naivt er ved at afsløre hvor man har skjult en eftersøgt for tyskerne
Jeg har vist dig gennem Luthers gengivelse Paulus at vi her allerede ser at NORM (Loven) bliver overløbet eller overhalet af de spontane suveræne livsytringer der altså kommer NORM (LOVEN) i forkøbet
Du burde være glad og taknemlig over at have mødt et menneske som mig der kan fortælle dig de her mange gavnlige oplysninger hvis man vil forstå hvad der er på tale når snakken drejer sig om de spontane suveræne livsytringer
|
|
|
|