0
registrerede
12
gæster og
88
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Guder og det guddommelige
|
Arne:
Ja, Hanskrist, jeg kan i hvert fald ikke mindes ord fra dig om Løgstrups begreb: spontane suveræne livsytringer, som jo handler om menneske til menneske. Ej heller har du fortalt om egne sådanne livsytringer.-
Jeg har skrevet så meget om de spontane suveræne livsytringer at jeg i en periode var næsten helt flovt over hvor ofte jeg gjorde det, og overfor dig har jeg flere gange gjort det eksplicit.
Og iøvrigt findes der stort set kun HansKrist der bruger udtrykket spontane suveræne livsytringer, normalt vis tales der om suveræne livsytringer.
Du kan jo prøve en Google søgning Arne.
Skriv "spontane suveræne livsytringer" og læs hvilke søgeresultater du får, næppe nogen steder finder du de tre ord "spontane suveræne livsytringer" sat sammen, men søger du på "HansKrist spontane suveræne livsytringer" så vil du finde de tre ord sat sammen et utal af gange.
At du er blevet så gammel at du husker dårligt burde jo ikke gå ud over mig på den måde at du skriver usandheder om mig som du her gjorde i dit seneste indlæg, hvor du skriver:
"Ej heller har du fortalt om egne sådanne livsytringer"
Jeg har gjort det flittigt i HVAD HANSKRIST DOG SKRIVER - og laver du en Google søgning hvor du skriver "HansKrist spontane suveræne livsytringer" så skal du bare se hvad der dukker op. Hvorfor jeg også forventer en beklagelse og undskyldning fra dig af.
-0-0-0-0-
Du husker simpelthen ikke ret meget mere Arne og det bekymrer mig.
|
|
|
|