0
registrerede
12
gæster og
117
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Anonym
Emne: Re: Adskille stat og kirke?
|
Du: "Jeg bestemmer ingenting, og kan ikke gøre noget."
Enten om dig ubevidst usandt eller simpelthen med vilje ´bevidst´, så har du pr. handling som moderator bestemt uden dialog omkring dem, at du pludseligt bare smed flere af mine seneste indlæg ned i skraldespanden. Din menneskelig ved ord fejl her?
Om trådens emne: Google sider og emner har åbenbart stadig forældet indhold uden slettelse eller opdatering, fordi jeg nogen spirituelle personale sammen med mig så der, at idag har folkeskolen stadig Kristendom kundskab, men idag fortæller en ung mand (lærer i folkeskolen) om istedet for teenagere i den vedrørende ´religion´ på grund af et i vores land multikulturelt samfund endda mere end som USA ifølge hans rejse dertil. En sexet ung teologistuderende kvinde har fjernet min profil fra hendes sociale netværk, da jeg ikke tilbeder den kun ´han´ treenigheden tilmed i Biblen med kun ´broderen´ - Jeg ved ikke om, jeg har mulighed for at besøge frikirkers cafeer til ´sociale Ord møder´ uden deres for tidligt formiddage gudstjenester? Når jeg har overskud til dette kan jeg kontakte præsterne og nok til et potentelt møde med dem vise min Facebook profils ´om´ og emnet ´selvbiografi minibog´. Ham den ung mener, at måske kirken rummer mig eller bliver omvendt fra Kristendommen til Oplysthed. Jeg siger til ham, at desværre har den slags folk sandsynligvis endnu deres ubevidst kamp for i sindet grundlæggende gamle værdier imod mine selvbevidst nye...
|
|
|
|