1
registreret
(1 usynlig),
29
gæster og
1500
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Kritikkens præmisser
|
Kæreste Jan Krishna Kærlighedens ABC ❤️
Godt Nytår og du druknede heldigvis ikke
Jeg takker for din indsats i 2023 og glæder mig til den sparring du virkelig formår at give mig fortsætter i 2024.
Jeg vidste godt om dig og dit vidunderlige gode humør og glæde - dette Helligåndens kendetegn ifølge Paulus - jeg vidste om dit storsind - at du som kun Thomas virkelig formår at tilgive jeres tidligere forfølgere og fjender der er gået langt over stregen i forhold til jer. Alt dette meget positive om dig du Jan Krishna Kærlighedens ABC ❤️ vidste jeg godt.
Men jeg var ikke klar over at du fagligt sagligt var den kapacitet du pludselig i sidste kvartal af 2023 viste dig at være og Arne har ønsket tillykke til dig i den forbindelse og jeg har også anerkendt dette flere gange.
Det er lige før jeg vil sige at dette - disse dine evner - har du skjult godt - du gode mand sømand der så ofte har været en tur i baljen - det store saltvandsbad men lige lidt hjælper det på din "i Kristus iklædning" når du kommer op ombord igen og skal have nyt tørt tøj på - det er altid VML reinkarnerede gamle genbrugs gevandter du iklæder dig igen til HansKrist's store ærgrelse.
Du er satemig svært at få døbt min ven. Hverken i rigeligt Vand saltvand når du ryger overbord eller i HansKrist's Helligånds Ild 🔥 og Brand 🔥 Taler du lader dig døbe frivilligt - ja iklæde dig Kristus - Guds Kærlighed og Nåde Kristus nægter du, som Lau Sander Esbensen at ville tage imod da I begge hævder at være født med evnerne til at leve op til Jesus som blot den strengeste kærlighedens Nye Moralske Lov Budbringer fra Gud. Mere saft og kraft er der ikke i det Jesus bringer i spil i verden ifølge jer.
Hvorfor I selvfølgelig kommer til at stå i et alvorligt modsætningsforhold til HansKrist og ja alle kristne i verden.
Jan ABC:
PS: Vi må tale mere om dette på et tidspunkt = Gud kan være Jesus, men Jesus kan ikke være Gud...
Et menneske kan ikke rumme Gud - hvorfor Jesus ikke kan være Gud - men Gud kan rumme alle også Jesus. Hvorfor Gud kan komme til os som Guds Kærlighed Kristus ind i verden ved mennesket Jesus - der gør alting nyt i verden - med sin tilgivelse vore synder og gøren os fri af Loven og dens Bogstaver der fører til synd og død -og istedet for flytte os over i den Guds Kærlighed Kristus udgydt i vore hjerter ved Helligåndens Nye Liv der gør os levende HELbreder os Forløser og Frelser os - gør os levende og stående fejlfri for Gud og GUDS ANSIGT iklædt hele Guds Herlighed "i Kristus" af det uskabte SKABENDE LYS - det LYS i verden vi som kirke og kristne ikke altid skal sætte under en skæppe. Men som "iklædte Kristus" vi skal LYSE og VIDNE om Guds Rigets Begyndelse her i verden.
Altså kender vi fra nu af ingen rent menneskeligt. Og selv om vi har kendt Kristus rent menneskeligt, så gør vi det nu ikke længere. Altså: Er nogen i Kristus, er han en ny skabning. Det gamle er forbi, se, noget nyt er blevet til! Men alt dette skyldes Gud, som forligte os med sig selv ved Kristus og gav os forligelsens tjeneste, for det var Gud, der i Kristus forligte verden med sig selv og ikke tilregnede dem deres overtrædelser - deres synder.
Derfor bøjer jeg mine knæ for Faderen, efter hvem hvert fædrenehus i himlene og på jorden har navn, og beder om, at han i sin herligheds rigdom med kraft vil give jer at styrkes i det indre menneske ved hans ånd, at Kristus ved troen må bo i jeres hjerter og I være rodfæstede og grundfæstede i kærlighed, så at I sammen med alle de hellige får styrke til at fatte, hvor stor bredden og længden og højden og dybden er, og til at kende Kristi kærlighed, som overgår al erkendelse, så I fyldes, til hele Guds fylde nås.
Ham, som formår med sin kraft, der virker i os, at gøre langt ud over alt, hvad vi beder om eller forstår, ham være ære i kirken og i Kristus Jesus i alle slægtled i evighedernes evighed! Amen.
|
|
|
|