1
registreret
(1 usynlig),
29
gæster og
1500
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Kritikkens præmisser
|
Mine tanker om mig selv ved I alle kan være store
Og at jeg ikke sætter mit lys under en skæppe hvad angår mine evner til at forkynde kristendom eller det Guds Evangelium om Kristus Jesus - Guds Kærlighed Kristus - som kristendommen bygger på
Ja I kender alle HansKrist og at jeg ikke sætter mit lys under en skæppe i den sammenhæng at kunne skrive forkynde det kristne budskab
Nu kommer overraskelsen
Jeg er lige ved at tro (mine egne indlæg og skriverier taget med i betragtning) at jeg aldrig har mødt så godt et indlæg som det her af Thomas
💕💌💕
Det er og bliver mit KRISTUS BREV 💌 nummer et - det bedste af alle de KRISTUS BREVE 💌 jeg nogensinde har mødt i mit liv 💕💌💕
Thomas er sandelig min broder i Kristus
Thomas har skrevet et MESTERVÆRK 💕💌💕
Det er som sagt så godt at jeg er lige ved at tro (alle mine egne indlæg taget med i betragtning) at det er det bedste indlæg nogensinde skrevet her på Trosfrihed.
Ihvertfald er det mit 2 Kor 3 bedste KRISTUS BREV 💕💌💘💌💕 jeg nogensinde har mødt der ikke er skrevet af verdenslitteraturens største religiøse Shakespeare forfatter, Mr Apostel Paulus himself
Det indlæg her af Thomas er det gennembrud jeg har ventet på en dag måtte ske
Kan I alle huske hvad jeg sagde når folk sagde (især en debattør sagde) at der ikke var et eneste menneske der forstod og satte pris på mine indlæg?
Jeg sagde:
Jeg skriver for et yngre menneske med høj høj intelligens der læser med
Hvor jeg som en anden Johannes Døberen baner vejen for dette menneske der bliver meget større end mig
Dette menneske er Thomas min kæreste Timotheus broder i Kristus - der har skrevet det bedste KRISTUS BREV 💕💌💘💌💕 til mig (og hele verden) som ikke er fra ham der blev far til mig "i Kristus" - "iklædte mig Kristus" nemlig Paulus.
Hvem har iklædt Thomas Kristus? Jeg tror (dersom Thomas vil godkende begrebet eller diskursen) at det må være en af Forfatterne til Evangelierne eller Tom Wright eller måske Paulus?
💕💌💘💌💕
Jeg er lykkelig og tilfreds min mission er fuldbyrdet fuldbragt gestaltet
Jeg har ikke levet forgæves
Mange Kærlige Hilsner HansKrist
Og til Trosfrihed - Tillykke Trosfrihed med at Thomas igen skriver her
Niveauet på Trosfrihed er tårnhøjt (usædvanligt højt) - Thomas ved hvor højt det er
Jeg ved Thomas kan tåle disse roser 🌹🌹🌹 og lignelsen om Johannes Døberen - disse roser som rent faktisk er uden torne og det fordi jeg ved Thomas ikke lider af menneskefrygt men af ægte Gudsfrygt
Jan Krishna Kærlighedens ABC skal vide at da jeg havde tanker om muligheden for at samme skæbne som overgik Gerth også måske var nødvendigt at udsætte Jan ABC for - da skete pludselig et sandt mirakel på Trosfrihed - Jan Krishna Kærlighedens ABC ændrede sig i en grad jeg ikke tror nogen af os havde set som en mulighed kunne komme for dagens lys. Arne har ønsket Jan Krishna Kærlighedens ABC tillykke med denne omvendelse og jeg har også været der i den sammenhæng - så Jan Krishna Kærlighedens ABC du har også din andel i at Thomas nu skriver her igen -
Du Jan Krishna Kærlighedens ABC har overrasket os alle - vi kendte dit gode humør og til tider nok lidt for gode humør - og vi kendte hvor godt et menneske du er der kan tilgive andre - men vi anede ikke at du var så forstandig og klog og vis på faglig vis
|
|
|
|