0
registrerede
13
gæster og
1464
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Arne Thomsen
Emne: Re: Gud er Kærlighed
|
Hanskrist. Jeg har netop præsenteret de her på Trosfrihed.dk gældende debatregler for dig. Dem har du ingen bemyndigelse til at ændre.
Jeg har ikke forstand på de mange sider af psykiatrien. Jeg gætter, at det har du heller ikke.
Hvis ikke Guds kærlighed også omfatter psykiatrisk syge mennesker, så giver jeg ikke meget for den kærlighed.
Os her på Trosfrihed.dk har hverken uddannelse eller kompetence til at stille psykiatriske diagnoser på andre deltagere - endsige give terapi. Dertil kommer, at vi kun kender vedkommendes indlæg. Derfor kan jeg f.eks. heller ikke diagnosticere dig som lidende af paranoid psykose baseret på udtalelser fra dig som denne:
Men at du Arne modarbejder er jo ikke så mærkeligt fordi du derved igen igen igen igen igen igen igen får en lejlighed til at være på nakken af HansKrist At jeg kan have meninger, der ikke stemmer overens med dine er jo ikke "at være på nakken af dig".
Jeg er spændt på, hvordan Krishna/Jan/ABC vurderer situationen ang Gerth.
Jeg har tidligere forsigtigt søgt at komme med forslag til Gerth, dog vist uden effekt. Jeg må jo også indrømme, at det ikke er muligt for mig at indleve mig i, hvordan det er at være Gerth.
Arne Sandhedens Mirakel: Verdens Væren. Agnostisk pan"teist" - ydmyghed, mådehold, harmoni, indsigt, medfølelse, omsorg, kærlighed
|
|
|
|