1
registreret
(1 usynlig),
29
gæster og
1500
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Gud er Kærlighed
|
Jan ABC:
Jeg har desuden selv en psykiatrisk diagnose, og er igang med at søge førtidspension, så Gerth er ikke alene om at have problemer blinker Hvor mange rammes af psykisk sygdom...
Hvis du har det (en psykiatrisk diagnose) - så er der godt nok sket store positive ting for dig her på det sidste.
Vi kan mærke dig - din forstandighed og evne til meningsfyldte empatiske samtaler og også dit gode humør og evne til at knytte mennesker af forskellige personligheder sammen.
Så pas på du ikke bliver for rask - for så bonger der vel ikke en førtidspension ud til dig. Nej pjat jeg kender dig ikke godt nok til at kunne sige om job, flexjob eller førtidspension - hvilke af disse muligheder der er bedst for dig.
Åh det glæder mig at høre du skal til julefrokost idag og må du more og underholde dig selv og alle de andre. Du spreder lys du er et humørfyldt kærligt tiltalende empatisk menneske er mit klare indtryk.
Og du formår at lære = at udvikle dig - du lever mere end de fleste mennesker
Mange Kærlige hilsner HansKrist
PS:
Jeg tror stadig du kan hjælpe Gerth på vej til at blive rask.
Men du hjælper mange mennesker Jan ABC - du Kærlighedens ABC.
Du hjælper mig - du hjælper Arne - selv Thomas sidder nu på sidelinjen og bliver glad i hjertet over dig. Du hjælper os - du giver os noget der HEALER og TUGTER os på en KÆRLIG måde.
Iøvrigt også derfor Simon havde så stor respekt for dig - som det kom til udtryk når han netop gang på gang skrev seriøse indlæg til dig - talte så fint og voksen til dig som kun få. Du nød en særlig respekt hos Simon.
|
|
|
|