0
registrerede
10
gæster og
162
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Religion og krigen i Ukraine – Hvad siger Bibelen?
|
Mit relevante indlæg var at skelne mellem den krig Putin's Rusland fører og den krig Ukraine er blevet påtvunget hvor de forsvarer sig selv imod udslettelse fra landkortet og den del af befolkningen der overlever mister demokrati og kommer under Ruslands diktatur.
Du skelner overhovedet ikke som Arne ej heller gør mellem den krig Putin's Rusland fører og den Ukraine imod deres vilje er blevet påtvunget.
Jeg fandt følgende relevant:
Lene Rachel Andersen:
Ser flere, som ikke kan skelne mellem militær opbygning og militarisme, så hermed lidt folkeoplysning:
Militarisme: en politisk ideologi, der sætter militær magt over de demokratiske institutioner og øvrige værdier i samfundet:
Militær opbygning eller oprustning: kan være militaristisk eller ikke-militaristisk; den nuværende militære oprustning i Vesten som følge af Ruslands invasion i Ukraine er ikke-militaristisk, den er til beskyttelse af vores demokrati og frihed. Tragisk, at denne militære opbygning er nødvendig, men Rusland er tiltagende militaristisk, og det er desværre dem, med den største kanon og den største vilje til at bruge den, der bestemmer niveauet for militær oprustning.
Dette indslag, indlæg, ovenfor medførte følgende reaktion:
Jørgen Primdahl Jehovas Vidner:
du kommer jo bare med de sædvanlige Dumsmarte bemærkninger
Hvor er det godt at du er så dygtig Hanskrist. Du er sådan omtrent lige så dygtig som Gerth.
Tåbelighederne overlader jeg til jer to. I bestiller ikke andet end at Blamerer jer.
Normalt er det ikke den måde vi debatterer, vi plejer at være rygende uenige og svare på hinandens indlæg.
Men det er måske Jørgen Primdahl Jehovas Vidner's nye stil.
Kan du give os en kontakt til din organisation, for jeg ville da gerne drøfte hvilken politik eller etisk kodeks I har officielt udadtil mht optræden.
Jørgen Primdahl:
Hvis der er nogen der er barnlig ubehøvlet og aggressiv så er det da dig, og det kan da godt være at jeg ryger med men det er da ikke fordi at jeg siger dig imod.
Jeg vil gerne vide hvor det barnlige ubehøvlede og aggressive var i mit indlæg?
Det er yderst relevant at skelne mellem Putin Rusland's invasion og aggressive angrebskrig og Ukraine's påtvungne forsvarskrig imod udslettelse fra landkortet - at få deres demokratiske rettigheder ophævet og komme under Ruslands diktatur, at blive udsat for folkedrab og tortur fordi Rusland definerer vilkårligt hvornår folk er nazister og derfor skal fjernes, henrettes.
Normalt svarer vi hinanden og viser hvor vi er uenige og her kan bølgerne gå højt - men du angriber ud af det blå blot mig som person, hvor du ikke sparer på gloserne.
|
|
|
|