annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 20959472
Åndelig Føde 2726320
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2646563
Så er der linet op... 1981641
Jesu ord 1677655
Galleri
Rødhus strand efterår
Hvem er online?
1 registreret Arne Thomsen 12 gæster og 79 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.

Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:

HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder

Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Hvad vi lærer hos Paulus

STOP NU

"tæsk" var der tale om forstået som at du trængte til at nogen gik til dig på debatten

Hvilket jeg rent faktisk godt tror du var klar over, betydningen af det udtryk

Men stadig sjovt at du i 16 år aldrig, ALDRIG, har reageret tekstnært intelligent på hvad jeg skriver, ikke en af mine tonsvis af argumenter, eller tonsvis af redegørelse for hvad de teologiske begreber vi kristne bruger dækker over i praksis, i virkeligheden, har du haft en adækvat intelligent reaktion på,,,, meget mystisk, men du vil gerne æres med mig, og påstå ingen forstår mig, og påstå alt muligt andet om mig (at jeg taler svulstig og intetsigende),,,,, men være intelligent og fair overfor mig har du endnu tilgode at bevise du kan og vil være,,,

Så derfor ved jeg det er bevidst strategi og ond vilje fra din side Arne, og ikke kun skyldes at du nok ej heller er den skarpeste kniv i skuffen, ihvertfald skærer du aldrig ind til benet på noget substantielt med kød på. Men du laver wikipedia leksikon agtig oversigt over fandeme alt, men nogen dybere forståelse af tingene har du aldrig afsløret at være i besiddelse af

Det er bare ikke tilfredsstillende at vi overhovedet ikke i 16 år har rykket os og formået at diske op med noget interessant,

Du har lavet dine wikipedia leksikale oversigte over snart det ene og så det andet, men hvad er det værd hvis du ikke forstår tingene dybt???

Så kan vi jo selv surfe Google og wikipedia studere,,,,, du skal jo kunne knytte interessante relevante betragtninger og analyser til det du konstant kaster dig over, ellers breder du dig jo bare, og det er i længden trættende at du breder dig ud over alt, fandeme alt, uden egentlig at udvise tegn på at du forstår noget af principielt vigtighed,,,,

Også derfor din ikon, og dit ortodoks kristendom og nu idag din rosen ham Jesus, er falsk skiltning, du skilter med noget du ikke vil kendes ved overhovedet, ingen som dig Arne er så forskellig fra og afvisende overfor det gudsliv og den spiritualitet Jesus stod for og skænkede os allesammen, ja du benægter stort set alt det vi kender fra Jesus,,,,,, det er simpelthen så grotesk, også med din ikon, og din fremhæven ortodoks kristendom

Det er så søgt (måske udspekuleret) og så pivfalsk, falsk skiltning, og dækker på ingen måder, ja slet ikke overhovedet, over hvad du står for,,, som er det stik modsatte
Seneste indlæg
Lys
af Anonym
12/03/2025 12:54
Ramadan
af somo
11/03/2025 13:12
Hvad er meningen?
af Hanskrist
05/03/2025 10:46
Den religiøse spirituelle dimension
af Hanskrist
04/03/2025 19:19
Vigtige præciseringer
af somo
27/02/2025 18:20
Nyheder fra DR
Stod klar på rampen: I sidste øjeblik ..
13/03/2025 00:27
DR Congos hær og oprørsgruppen M23 vil..
12/03/2025 23:35
Putin besøger Kursk-regionen: 'Ukrainsk..
12/03/2025 22:26
Nu kan du se stjerner derude - og det er..
12/03/2025 20:59
En række pander solgt siden 2020 tilbag..
12/03/2025 19:59
Nyheder fra kristeligt-dagblad.dk
Hamas byder Trumps nye Gaza-udtalelser v..
12/03/2025 22:22
Demokrater vil stemme imod budgetlov i U..
12/03/2025 21:50
Brand i industribygning er overgået til..
12/03/2025 21:45
DR Congos hær og oprørsgruppen M23 vil..
12/03/2025 20:15
Medie: Putin besøger Kursk for første ..
12/03/2025 18:24