1
registreret
(1 usynlig),
32
gæster og
1458
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Hvad vi lærer hos Paulus
|
Jeg læser dig ikke Jørgen Primdahl, du får som Jehovas Vidner bibelfundamentalist ikke nogen dialog og samtale med mig. Sammenstød mellem os vil der nok af og til være, men egentlig udbytterig drøftelse den kristne spiritualitet: I KRISTUS ENTUSIASME SPIRITUALITET vil aldrig kunne komme på tale. Derfor er I Jehovas Vidner Bibelfundamentalister og TIKKA bibelfundamentalist også udelukket af mig.
Jeg og vi andre der tænker videnskabelig såvidt menneskets den religiøse spirituelle dybdedimension vi skal videre i programmet, for os gik Gud ikke død i en bog for 2000 år siden - vi hævder som Paulus at Guds Ord har vi altid, ALTID fandeme, suverænt direkte fra Gud, Gud taler stadig til os mennesker ellers ingen KIRKE og Kristendom i verden, ellers ville ingen mennesker kunne siges at være kristne.
Færdig, slut finito, I får aldrig held med at vinde mig for jeres bibelfundamentalisme kætteri og sekteriske virksomhed i verden med 144000 og andre dybt dybt retarderede antagelser, LOL det er sgu til grin. Men hyg I jer, som Tikka siger, HJERNESPIND føles skønt, det gør alskens stofmisbrug, rygning og alkohol misbrug også. Men jeg behøver ikke bedøve mig selv, jeg behøver ikke jeres opium af en udenadslære der gentages til stor glæde for idioten, idioterne, der føler sig hjemme i disse gentagelser uden den mindste grad af forståelse.
|
|
|
|