0
registrerede
12
gæster og
188
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Arne Thomsen
Emne: Re: Paulus
|
Ole skriver bl.a.:
Jeg er ikke lægmand, eftersom jeg kun mangler et 3 mdr. kursus i at blive autoriseret som psykoanalytiker. Når jeg ikke har taget det, er det fordi jeg ikke er interesseret i at arbejde med syge mennesker, kun i at forstå, hvad der har gjort dem syge. Mine faglige kvalifikationer er således i orden. Det må vel så betyde, at Ole har bestået kandidat eksamen i psykologi (klik) "eller en dermed ligestillet eksamen", men mangler "den praktiske uddannelse" - eller tager jeg fejl? 
Det må vel så også betyde, at Ole har sat sig ind i, hvad han kalder: "at forstå, hvad der har gjort dem syge".
Det kunne da være interessant at høre lidt om, hvad "psykisk kernesunde" Ole er nået frem til af forståelse af psykiske sygdommes årsager gennem den del af psykologuddannelsen, som Ole skriver, at han har gennemført.
Ole skriver også til mig:
Derfor vil jeg fortsat anbefale dig at søge professionel hjælp, hvis du vil opnå den sindstilstand, som du åbenbart søger efter. Men her må jeg beklageligvis "indrømme", at jeg ikke har nogen "sygdomserkendelse" og i stedet - på åbenbart uforskammet vis - oplever ro, harmoni og lykke
Arne
|
|
|
|