0
registrerede
12
gæster og
188
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Anonym
Emne: Re: Forklaringen på pinsemyten.
|
Kære Ole,
Når du skriver, at vi alle ér alene, kommer jeg til at tænke på en oplevelse, jeg havde med en ung sygeplejerske, da hun var i regression hos mig - for år tilbage:
Hun kom her, fordi hun havde det rigtig skidt, når hun skulle forlade et døende menneske og ikke var sikker på, at der kom en "for at sidde på stolen", når hun gik derfra. ...
Det var et stort problem, og det gav mange extra timer for hende. ...
Under regressionen oplevede hun et liv i yderste fattigdom i Italien, hvor hun døde af sygdom i en ung alder, MEN ...
hendes oplevelse var alligevel positiv, idet hun klart fornemmede under sin regression, at hun ikke var alene om at bære sine byrder ... ligesom hun oplevede sin overgang fra den fysiske dimension fulgt af kærlige væsener, som ganske vist ikke var af menneskelig art, men i regressionen blev oplevet som både trøsterige og sande. 
Tænker på, at det - som jeg oplever det jo netop er karakteristisk for et åndeligt menneske, at det VED, at det aldrig er alene - og, at det erkender, at der findes en højere kraft i universet. ...
Mens det ikke åndelige menneske måske tror, at vi er alene i universet ... og som følge deraf måske oplever sig selv som adskilt og isoleret fra andre mennesker, da det kun kan stole på sig selv - og det, som dets 5 sanser fortæller det. ...
M.v.h. - og i eftertanke Zenia Zenia
|
|
|
|