0
registrerede
12
gæster og
87
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Hvad er kristendom?
|
hej Treram, du skriver:
desuden hader jeg rigtigt nok alle präster og alle andre af kirkernes håndlangere der holder mange mennesker i et pinagtigt greb, blottet for bare en smule fornuft, det de står for, er den rene skinbarlige stupiditet
sådanne bramfrie udtalelser har jeg intet imod, jeg er vokset op med disse i mit miljø, ikke mindst i forbindelse mine mange år i byggebranchen, murerarbejdsmand og som jord og betonarbejder. Det er var det sprog vi brugte og jeg genkender det så godt når du farer til tastaturet Treram og det giver gode mindelser om mænd i byggebranchen med et godt og stærkt hovede der ikke var bange for at sige deres mening, og kalde en spade for en spade.
Hvad du skriver her efterfølgende er jeg ikke entydig enig med dig i:
der er intet värre i denne verden end religionerne og hvad de står for
her kunne vi godt komme ud i en intens debat med hinanden.
Men hvis du ønsker at forstå mig lidt bedre kan du læse mit første indlæg i tråden "Verdens bedste religion" og du vil her opdage vil jeg tro, at vi to ikke står så langt fra hinanden når det kommer til stykket (når jeg for en stund glemmer Paulus)
mange kærlige hilsner til dig i Sverige og god pinse til dig og din unge viv, ja du er jo i samme båd hvad dette angår som arne, om du har hørt om hans love affære med en yngre kvinde, noget jeg i den grad har frydet og glædet mig over
Stor respekt fordi at arne så generøs turde fortælle os andre om denne livsbekræftende lykkelige begivenhed i hans liv
|
|
|
|