1
registreret
(1 usynlig),
28
gæster og
1453
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Anonym
Emne: Re: Ramadan-måneden
|
Jeg har ikke ved tvang men som en del af min renselse også oplevet eksempelvis lignende tre dage og faktisk der også åndeligt helt ´alene´ (dog istedet kun sammen med guddommen) helt uden massemedier og andet fysisk materielt af ting, altså ingen mennesker, tv, radio, telefon, computer, bøger og så videre. Der havde jeg kun nok af mad og drikkelse-bønner-gudsmeditation og ´væren´.
Godt at du er imod uren giftigt tobaksrygning, fordi idag jeg ser hykleriske muslimer, som ikke må spise svinekød, men beskidt tobak var endnu ikke opfundet måske dog visse euforiserende stoffer hash-svampe, så de nød ´lovligt´ den slags røg.
Ikke alle har prøvet ligesom gentagen spontant og/eller planlagt ´faste´ perioder, så mon jeg bør oplyse folket vedrørende det som et eksempelvis. Det´ er du sandsynligvis ligeglad med ligesom andre her. I profeternes tid var der ikke vores teknologi ting, så på den måde skrifterne mangler et emne om det - Officielt via mit skriveri direkte ægte online til folket jeg er ligesom ved nyhederne et ´live´ eksempel igennem sådan fredelig stilhed ro og dog også fri fra verdens befolkning illusion til spirituel oplysning. Foresten Islam kopierede noget/nogen fra Jødedom og Kristendommen vedrørende eksempelvis ´hellige´ tal, men skete der en bettydning sådan, da Muhammed var i en hule med nogle af hans tilhængere?
|
|
|
|