0
registrerede
15
gæster og
218
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: somo
Emne: Re: skadelige urenheder
|
Evangelierne fortsætter med at nævne ukorrekte ting om profeten Jesus, fred være med ham
Disse evangelier blev manipuleret af menneskehænder i mange dele af dem
8-
Fredsprinsen meddeler, at han ikke kom for fred:
Fredsprinsen meddeler, at han ikke kom for fred, men han kom med sværdet for at familie afmontere og øge konflikter mellem én familie !!!
Dette er ifølge det, der blev nævnt i Matthæus 10:34-36
Kristus sagde: (34 "34 At jeg er kommet til denne jord, betyder ikke, at der fra nu af er fred og ingen fare. Nej, der vil blive splid, helt ind i familiens inderkreds, som der står skrevet:
35 ‚En søn vil vende sig imod sin far, en datter gøre oprør imod sin mor, en svigerdatter imod sin svigermor. 36 Man får sin egen familie til fjender.’[a]
Matthæus 10:34-36,
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
Kærlighedens gud kom for at kaste ild på jorden !!!
Kristus sagde: "Jeg er kommet for at sætte verden i brand, og hvor ville jeg ønske, at ilden allerede havde fænget!! [Lukasevangeliet 12:49
Er denne splittelse, der vil bringe ham ind i familien og ilden, som han kaster på jorden fra dele af hans kærlighed? Hvordan er jorden bygget på denne måde?
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
Kærlighedens gud er ild!!!
Dette er i overensstemmelse med det, der stod i Hebræernes budskab [12:29]: (29 for vores "Thi vor Gud er en fortærende Ild. ◄ Hebræerne 12:29 ►
Kærlighedsguden er frataget barmhjertighed, og han lod sin søn pines uden skyld
46 Klokken tre råbte Jesus højt: „Eli, Eli! Lema sabaktani!” Det betyder: „Min Gud! Min Gud! Hvorfor har du forladt mig? Matthæus 27:46
Fredsprinsen beder om at bringe sine modstandere til at slagte dem med sværdet foran sig:
Dette er ifølge hvad der blev nævnt i Lukas [19:27]:
en mine fjender dér, som ikke vil have mig til konge, før dem herhen og hug dem ned for mine øjne.«
Allahs løfter - Ustadh Waseem Rana - 29. Uge - HD https://www.youtube.com/watch?v=G3vXTMvrP7Y
Ideologi i det åbne og i det skjulte - AbdelKarim Khammal - Uge.30 https://www.youtube.com/watch?v=osAc8687c7M&t=10s
|
|
|
|