1
registreret Arne Thomsen
15
gæster og
199
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: somo
Emne: Re: Lyser på vej
|
Professor Tejatat Tejasen studerede forskellige artikler om Koranen Formand for Institut for Anatomi og er den tidligere dekan for det medicinske fakultet, University of Chiang Mai, Chiang Mai, Thailand.
han sagde "I de sidste tre år blev jeg interesseret i Koranen ... Fra mine studier og hvad jeg har lært gennem denne konference, tror jeg, at alt, hvad der er optaget i Koranen for fjorten hundrede år siden, skal være sandhed, det kan bevises med de videnskabelige midler.
Koranen, nævnte fakta, der netop for nylig blev opdaget eller bevist af videnskabsfolk. Videnskabelig metode er grundlæggende for videnskab og teknologi,
Da profeten Muhammed hverken kunne læse eller skrive, må Muhammad være en messenger, der videregav denne sandhed, som blev afsløret for Fra Gud eller Allah.
Jeg tror, det er tid til at sige, der er ingen gud, der skal tilbede undtagen Allah (Gud) Muhammad er Allahs sendebud ...
Det mest dyrebare, jeg har opnået ved at komme til denne konference, er La ilaha illa Allah og at være blevet muslim.
Professor Tejatat Tejasen's Comments about the Holy Koran https://www.youtube.com/watch?v=bRCHQZDM_CU
|
|
|
|