0
registrerede
26
gæster og
161
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: treram
Emne: Re: Velduft fra Hans ordsprog
|
jeg kan bare lugte blod, fra de muslimske haver, især nu hvor jeg har en syrisk ung flygtning boende,han flygtede ud fra Syrien da han kort efter sin militær tjeneste blev genindkaldt, da krigen eskalerede, han flygtede til Sverige og kom rundt i landet på forskellige bosteder og havnede tilsidst hos mig, som var god man for et ensomkommende barn på 16 år. Den unge mands far var blevet dræbt i krigen og hans mor og storesøster var druknet på Middelhavet for 1½ år siden, så han var helt i bund rent mentalt. Vi diskuterer religioner rent venskabeligt og jeg kan nu bedre forstå hvorfor man bekriger hianden. Han og andre muslimer kan ikke forstå hvorfor EU landene d.14 sept.ikke gik med til Tyrkiets forslag om at lave en kæmpelejr med alle fornødenheder i et stort område i Tyrkiet, så havde man kunne servicere ca. 100 gange så mange flygtninge for de samme penge der indtil nu er brugt på flygtninge, samtidig ville man være sluppet for de mange dramatiske drukneulykker af overfyldte og dårlige gummibåde bl.a. mvh treram
|
|
|
|