Hallo igen, anonyme klovn og Thomas plagiat. Det handler hverken om tilfældige stavefejl, babyer eller matematiske beviser, men om at du fremsætter et postulat om noget, som du hverken har afsløret viden eller erfaring til at kunne udtale dig om.
Du kommer kun med floskler og udenomssnak, for bortset fra din efterplapren af udvalgte tekster i NT, så har du ikke præsteret nogen selvstændig tankevirksomhed af mindste værdi for andre. Du har derimod afsløret et gennemgribende ukendskab til, hvad den kristne tro er, og hvad bibelen er i den forbindelse.
For de troende her i debatten er det NTs underliggende budskab det handler om. Ikke om ordlyden, som er temmelig ligegyldig. Jesus ord står ikke i den danske bibel, du citerer, som jeg ofte har fortalt dig. Men det kan læses mellem linierne, og hos de, der har forstået dem og har accepteret dem som livsgrundlag, har det givet sig udslag i den kærlighed og tolerance mennesker imellem, som du ikke ejer.
Når du f.eks. håner Arnes stærke oplevelse, så afslører du en komplet mangel på forståelse for, hvad der foregår i andre menneskers tanker. Du har ikke engang så meget menneskekundskab, at du kan forstå at det stempler dig selv som en umoden intolerant storskrydende dumrian uden empati.
Du kan ikke belære nogen i dette forum om noget som helst. Du er samtlige debattører her underlegen i forståelse af livet. Der er ingen, der gider forfølge dig for dine meninger, for de er uendeligt ligegyldige.
Det fortæller jeg dig som en ven. Jeg er nemlig den eneste her, der gider "forfølge" dig på skrømt, for at tilfredsstille dit behov for at føle dig klog, og samtidig generere nogle flere hits.
Det dummeste, man kan gøre, er at tro, at man er klogere end flere milliarder mennesker i alle aldre og stadier i livserfaring. Men det er dig i en nøddeskal "Thomas".