Igen...
Da admin har blokeret mig som medlem sker ved gentagne koder tingene her desværre for besværligt for mig men tak for din evne til rummelighed, hvilket følgende også handler om, men jeg blander mig derfor nok ikke ofte mere:
Nå, men faktisk lignende Paulus om gerninger fortæller jeg ikke længere i min Facebook profil Gerth om min øget oplevelse af Helligånden med nogen og desuden lignende Jesu Ord: "Lad det ske." Der har jeg nævnt, at jeg ikke længere informerer om det og jeg kan jo næsten heller ikke selv følge med sådan, da tilværelsen virker krævende og bør også leves - Hov, Ordet (Helligånden) genkendes som ´Talsmanden´.
Et her kort eksempelvis på min igen på det seneste oplevelse om Helligånden med en ifølge ubevidst psykisk syg jævnaldrende hjemløs mand på grund af hans forskellige måder splittet mangel på realitetssans og dog handler den guddommelige kraft blandt andet vedrørende en forbindelse ligesom en sammenhæng tilmed mellem os, så jeg talte ikke fordømmende diagnostisk til hans den falske illusion og istedet forhåbentligt i ham det gode. På et tidspunkt spurgte jeg helt lyttende om, han rummer en uenighed, hvor han svarede et ja endda senere ganske anerkendte Ordet igennem mig. Han vil gerne møde mig igen.
Han nævnte eksempelvis ordet ´cymatik´, hvor han opførte sig overrasket over, at jeg sagde: "Øh, jeg synes, det minder om ´symmetri´. Foresten mener jeg, at om lyde, så nævner Biblen ´Ordet´ og lignende Hinduismen og Budhisme mantra godt for ånden." Han sagde ´lydbølger´, hvorefter jeg taler: "Nå, ligesom ringe i vandet."
Senere undersøger jeg nærmnere efter hans reaktion sådan, hvor jeg ser, at ifølge min opfattelse vores ord sammen ikke skete tilfældigt tiltrods for vi forskellige i samtalen ligesom en åndelig bro, tråd eller energi, synes jeg.