annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 20901838
Åndelig Føde 2712841
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2642149
Så er der linet op... 1970067
Jesu ord 1664710
Galleri
Heart Brain problematikker
Hvem er online?
0 registrerede 23 gæster og 323 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 4 af 4 < 1 2 3 4
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#44905 - 02/01/2025 03:45 Re: Helligånden [Re: Arne Thomsen]
Anonym
Uregistreret

Igen...
Da admin har blokeret mig som medlem sker ved gentagne koder tingene her desværre for besværligt for mig men tak for din evne til rummelighed, hvilket følgende også handler om, men jeg blander mig derfor nok ikke ofte mere:

Nå, men faktisk lignende Paulus om gerninger fortæller jeg ikke længere i min Facebook profil Gerth om min øget oplevelse af Helligånden med nogen og desuden lignende Jesu Ord: "Lad det ske." Der har jeg nævnt, at jeg ikke længere informerer om det og jeg kan jo næsten heller ikke selv følge med sådan, da tilværelsen virker krævende og bør også leves - Hov, Ordet (Helligånden) genkendes som ´Talsmanden´. stortchock

Et her kort eksempelvis på min igen på det seneste oplevelse om Helligånden med en ifølge ubevidst psykisk syg jævnaldrende hjemløs mand på grund af hans forskellige måder splittet mangel på realitetssans og dog handler den guddommelige kraft blandt andet vedrørende en forbindelse ligesom en sammenhæng tilmed mellem os, så jeg talte ikke fordømmende diagnostisk til hans den falske illusion og istedet forhåbentligt i ham det gode. På et tidspunkt spurgte jeg helt lyttende om, han rummer en uenighed, hvor han svarede et ja endda senere ganske anerkendte Ordet igennem mig. Han vil gerne møde mig igen.
Han nævnte eksempelvis ordet ´cymatik´, hvor han opførte sig overrasket over, at jeg sagde: "Øh, jeg synes, det minder om ´symmetri´. Foresten mener jeg, at om lyde, så nævner Biblen ´Ordet´ og lignende Hinduismen og Budhisme mantra godt for ånden." Han sagde ´lydbølger´, hvorefter jeg taler: "Nå, ligesom ringe i vandet."
Senere undersøger jeg nærmnere efter hans reaktion sådan, hvor jeg ser, at ifølge min opfattelse vores ord sammen ikke skete tilfældigt tiltrods for vi forskellige i samtalen ligesom en åndelig bro, tråd eller energi, synes jeg.
Top Svar Citer
#44908 - 02/01/2025 11:35 Re: Helligånden [Re: Anonym]
Hanskrist Offline
veteran
Registeret: 30/03/2008
Sted: Nørresundby
Citat:
Gerth:

At jeg forlader dette forum er ikke jeres skyld!

Skrev du for ikke så lang tid siden.

Men du stopper aldrig - du har i flere år påstået at du ville stoppe på Trosfrihed og jeg har i alle disse år svaret dig at det gør du aldrig.

Du skal ikke hoppe over i andres tråde og begynde at snik snakke om dig selv - dermed afsporer og spammer du trådene og ingen kan længere overskue hvad tråden handler om.

Denne tråd her har jeg oprettet fordi jeg ville redegøre for Helligånden.

Jeg skrev en længere Regin Prenter indledning om Helligånden og derefter et kortere til at tage og føle på indlæg om Helligånden. Et virkelig interessant indlæg.

Så hopper du pludselig ind i tråden og skriver 6 indlæg der ikke er en debat/dialog samtale med mig om trådens emne Helligånden.

Du begynder bare at skrive om dig selv og dermed spammer og ødelægger du min oprettede tråd om Helligånden.

Dette siger Arne er helt i orden fordi du også er et menneske.

Kan du ikke selv oprette en tråd hvor du fortæller om dig selv?

Eller skal jeg gøre det og vil du så love os at du når du ikke debatterer med os andre men kun taler om dig selv at det så bliver i denne oprettede tråd???

Hvorfor har du så svært ved at forstå noget så simpelt - det er sagt til dig igen igen igennem flere år - men du fortsætter med at hoppe over i andres tråde og der snakke om dig selv og ikke holde dig til trådens emne eller hvad dem du svarer skriver.
#44921 - 03/01/2025 00:34 Re: Helligånden [Re: Anonym]
Anonym
Uregistreret

Det gode sker pludseligt ligesom ´lynet´ forskellige steder også om tegn mit oplysthed kosstyme, fordi med Helligånden levende handler jeg...
Selvom Ordet så å.t. jeg ´ordløs´...
Top Svar Citer
annonce
Side 4 af 4 < 1 2 3 4

Seneste indlæg
Helligånden
af Anonym
03/01/2025 00:34
Vigtige præciseringer
af somo
02/01/2025 21:39
Nyt politisk parti?
af Anonym
02/01/2025 21:02
Hvad HansKrist dog skriver
af Hanskrist
31/12/2024 20:28
Træers skønhed
af Hanskrist
29/12/2024 13:22
Nyheder fra DR
Over to ton kokain beslaglagt i fransk h..
04/01/2025 15:58
Tusindvis af borgere vinker farvel til l..
04/01/2025 15:53
Akut-ambulancerne i Region Hovedstaden e..
04/01/2025 14:05
Lufthavnen i Damaskus åbner tirsdag for..
04/01/2025 12:39
Venstre har spidskandidat til fusionsreg..
04/01/2025 11:13
Nyheder fra kristeligt-dagblad.dk
Frivillige fjerner bunker af plastik på..
04/01/2025 13:30
Virus spreder sig i Kina men myndigheder..
04/01/2025 13:13
Unge mænds legetøjsvåben skabte frygt..
04/01/2025 12:34
Kongehuset har udskiftet fondes aktier i..
04/01/2025 12:10
Nyt system forkorter ventetid på ambula..
04/01/2025 11:19