0
registrerede
13
gæster og
132
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Helligånden
|
Gerth:
At jeg forlader dette forum er ikke jeres skyld!
Skrev du for ikke så lang tid siden.
Men du stopper aldrig - du har i flere år påstået at du ville stoppe på Trosfrihed og jeg har i alle disse år svaret dig at det gør du aldrig.
Du skal ikke hoppe over i andres tråde og begynde at snik snakke om dig selv - dermed afsporer og spammer du trådene og ingen kan længere overskue hvad tråden handler om.
Denne tråd her har jeg oprettet fordi jeg ville redegøre for Helligånden.
Jeg skrev en længere Regin Prenter indledning om Helligånden og derefter et kortere til at tage og føle på indlæg om Helligånden. Et virkelig interessant indlæg.
Så hopper du pludselig ind i tråden og skriver 6 indlæg der ikke er en debat/dialog samtale med mig om trådens emne Helligånden.
Du begynder bare at skrive om dig selv og dermed spammer og ødelægger du min oprettede tråd om Helligånden.
Dette siger Arne er helt i orden fordi du også er et menneske.
Kan du ikke selv oprette en tråd hvor du fortæller om dig selv?
Eller skal jeg gøre det og vil du så love os at du når du ikke debatterer med os andre men kun taler om dig selv at det så bliver i denne oprettede tråd???
Hvorfor har du så svært ved at forstå noget så simpelt - det er sagt til dig igen igen igennem flere år - men du fortsætter med at hoppe over i andres tråde og der snakke om dig selv og ikke holde dig til trådens emne eller hvad dem du svarer skriver.
|
|
|
|