annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 20901838
Åndelig Føde 2712841
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2642149
Så er der linet op... 1970067
Jesu ord 1664710
Galleri
Heart Brain problematikker
Hvem er online?
0 registrerede 23 gæster og 323 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 3 af 4 < 1 2 3 4 >
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#44899 - 01/01/2025 14:54 Re: Helligånden [Re: Arne Thomsen]
Hanskrist Offline
veteran
Registeret: 30/03/2008
Sted: Nørresundby
Det er selvbiografiske strøtanker som jeg intet har noget imod, men de hører ikke hjemme i seriøse oprettede tråde med et bestemt emne.

Jan ABC gjorde det samme med sine kæpheste i alle andres tråde.

Iøvrigt en af grundene til at Thomas og undertegnede og andre ikke kan tage stedet seriøst. Fordi Gerth spammer alle indlæg ved ikke at samtale og debattere seriøst om trådenes emner men kun skrive ret uforståeligt om sig selv.

Utallige gange har vi opfordret Gerth til ikke at spamme andre's oprettede seriøse tråde til at snik snakke om sig selv. Ikke at manden ikke må snik snakke om sig selv men så skal det være i fx Tråden, Gerth's Dagbogs strøtanker.

Mvh HansKrist

Du har altid holdt hånden over Gerth også da Admin smed ham ud på røv og albuer holdt du med Gerth - du kunne ikke se det forkerte i hans sex skriverier og du bebrejdede mig at jeg ville have dette stoppet.

Prøv nu at tænke klart og drop din antipati mod mig og din evindelige ukritiske sympati med Gerth.

Hvad er grunden til at du forsvarer at Gerth må ødelægge og spamme min seriøst oprettede tråd om Helligånden???

Jeg har begyndt med 2 meget seriøse indlæg om Helligånden og så kommer der 6 indlæg af Gerth der ikke er en samtale og debat/dialog om Helligånden. Hvordan kan du forsvare dette.

Min tråd er jo afsporet 100% og domineret af en debattør der kun skriver om sig selv - ovenikøbet på en uforståelig måde.

Igen Gerth må gerne skrive om sig selv - blot efter min mening ikke i andres seriøse oprettede tråde med et bestemt emne.
#44900 - 01/01/2025 19:24 Re: Helligånden [Re: Hanskrist]
Arne Thomsen Online   content
veteran
Registeret: 16/04/2008
Sted: Sydsjælland
Hanskrist, hvis du ser på Trosfriheds debatregler
Citat:
Bølgerne kan gå højt i en god debat, men grænsen for hvornår et debatindlæg er gået over stregen, kan være meget individuel. Vi opfordrer derfor debattørerne til at holde debatten på et sagligt plan. I det følgende kan du læse nogle retningslinjer, som skal overholdes. Mener du, et indlæg bryder med disse retningslinjer, kan du gøre administrator opmærksom på det via e-mail til webmaster@trosfrihed.dk
1. I debatten kan man selv vælge om man vil optræde som registreret eller anonym. Uanset hvordan man vælger at optræde, er man selv ansvarlig for, hvad man skriver.
2. Indsendte indlæg må ikke indeholde racistiske, æreskrænkende eller blasfemiske udsagn. Indlæggene må heller ikke indeholde tekster eller billeder, der er ophavsretsligt beskyttet (kortere citater er dog tilladt). I det hele taget må der ikke i indlæggene være noget, der er strafbart i forhold til den danske lovgivning. Ansvaret for evt. lovbrud påhviler alene skribenten.
3. Debatredaktionen har ret til at slette eller redigere indlæg, eller dele af indlæg der er i modstrid med disse retningslinjer, eller som af andre grunde vurderes til at være upassende i forhold til god takt og tone.
4. Debatredaktionen har til enhver tid ret til at forhindre en bruger adgang til debatten enten ved at slette personens bruger-id eller ved at formene brugerens adgang til tjenesten.
5. Debatredaktionen har til enhver tid ret til at lukke en debat eller flytte en debattråd grundet redaktionelle hensyn.

Udover disse krav anbefaler vi også brugerne:
6. at holde debatten på dansk.
7. Ikke at indsende det samme indlæg mere end en gang.
8. Kun at indsende indlæg til det i tilfældet relevante forum.
9. Kun at oprette én brugerprofil.
10. Ikke at anvende portalen til spam og chikane.
Brud på disse krav og anbefalinger kan i visse tilfælde medføre redaktionelle indgreb jf. punkt 3-5

Med venlig hilsen
Webmaster
så finder jeg ikke belæg for at sende Anonyms (formodentlig Gerth's) indlæg i denne tråd i Papirkurven.
Hvis du vil pege på pkt. 10, så er det punkt jo alene en anbefaling - ikke et krav!
Jeg kan heller ikke se noget grundlag for at kalde det spam.
De krav, du her stiller, er således alene dine.

Du stillede ikke dine særlige krav, da du startede tråden, og selv hvis du havde gjort det, er ingen jo forpligtet til at overholde dem.

Angående Gerth's fortid her på Trosfrhed.dk var jeg enig i, at han overtrådte de anbefalede debatregler (Spam i form af Sex-annoncer), men jeg var ikke enig i at give ham en livsvarig "dødsdom" her på Trosfrihed.dk.

Gerth er jo også et menneske - endda med Helligånds-oplevelser - og hans livsvilkår er nok ikke de letteste, hvorfor jeg ikke finder det rigtigt at nægte ham næstekærlighed.

Mvh. Arne heart
Top Svar Citer
#44901 - 01/01/2025 19:33 Re: Helligånden [Re: Arne Thomsen]
Hanskrist Offline
veteran
Nu kender jeg dig igen

Du var jo også på nakken af mig da jeg ville have at Gerth skulle stoppe med sine hard core sex indslag indlæg

Og nu finder du det helt iorden at seriøse tråde spammes med at Gerth skriver om sig selv

2 seriøse indlæg om Helligånden og 6 indlæg efterfølgende af Gerth der intet har at gøre med trådens emne - det billiger du

Hvorfor dog

Du misforstår i den grad tingene - det gjorde du også i sin tid omkring Gerth's sex indslag hvor du hånede mig for at ville have dette stoppet

Og nu støtter du at han spammer andres tråde

-0-0-0-

Citat:
Angående Gerth's fortid her på Trosfrhed.dk var jeg enig i, at han overtrådte de anbefalede debatregler (Spam i form af Sex-annoncer), men jeg var ikke enig i at give ham en livsvarig "dødsdom" her på Trosfrihed.dk.

Gerth er jo også et menneske - endda med Helligånds-oplevelser - og hans livsvilkår er nok ikke de letteste, hvorfor jeg ikke finder det rigtigt at nægte ham næstekærlighed.

Nu pynter du på dig selv. Du modarbejdede konstant mine bestræbelser på at få Gerth's sex indslag stoppet.

Livsvarig "dødsdom" - stop dig selv med at bruge sådanne ord, og iøvrigt har Gerth skrevet lige siden som anonym - så har svært ved at se hvor der er "livsvarig dødsdom".

"Gerth er jo også et menneske - endda med Helligånds-oplevelser - og hans livsvilkår er nok ikke de letteste, hvorfor jeg ikke finder det rigtigt at nægte ham næstekærlighed".

Ja men du har da ingen menneskelig respekt for Gerth da du ikke tør fortælle ham tydeligt hvordan man opfører sig.

Helligånds-oplevelser er det jo ikke - da disse altid optræder sammen med struktur - er opbyggelige og ville stoppe at han spammer vores tråde og øjeblikkeligt ville stoppe ham i konstant at drikke sig fuld og indsende sine sex indslag. Det gjorde han jo ikke og derfor er det 100% sikkert det intet har at gøre med Helligånden.

Men er et menneskes personlige private opfattelse af hvad Helligånden er.

At du passivt ser til og lade Gerth ødelægge Trosfrihed (og sig selv) fordi du ikke tør være menneskelig human overfor ham og fortælle ham hvordan man skal opføre sig blandt andre - ude blandt andre mennesker - klæder dig ikke Arne.

Og det er tegn på at du ikke har respekt for Gerth. Ikke tror på at man kan appellere til noget menneskeligt forstandigt i manden.
#44903 - 02/01/2025 00:37 Re: Helligånden [Re: Hanskrist]
Arne Thomsen Online   content
veteran
Registeret: 16/04/2008
Sted: Sydsjælland
Hanskrist, efter min mening er du nu "så langt ude i hampen", at jeg ikke finder, du fortjener et svar.
Arne heart
Top Svar Citer
#44904 - 02/01/2025 03:25 Re: Helligånden [Re: Arne Thomsen]
Hanskrist Offline
veteran
Må jeg så også skrive fx 6 spam indlæg i træk i tråden "Nyt politisk parti" og du vil forsvare min ret hertil

Hvor er vi så med trosfrihed hvis du billiger dette

Det går jo ikke

Du har tidligere gjort det (fjernet spam), men pludselig stoppede du med at gøre det, skyldes det at du har glemt hvordan du gjorde det?

-0-0-0-

Vil du benægte at du hånede mig og var på nakken af mig fordi jeg ville have Gerth's hard core sex indslag stoppet?

Gerth må efter din mening godt spamme andres tråde men hvorfor må jan ABC så ikke?

Nå vi ser hvad du siger til om jeg spammer "Nyt politisk parti"

Du siger Gerth også er et menneske - vil det så ikke også betyde at de samme regler gælder for Gerth som alle andre mennesker?

Side 3 af 4 < 1 2 3 4 >

Seneste indlæg
Helligånden
af Anonym
03/01/2025 00:34
Vigtige præciseringer
af somo
02/01/2025 21:39
Nyt politisk parti?
af Anonym
02/01/2025 21:02
Hvad HansKrist dog skriver
af Hanskrist
31/12/2024 20:28
Træers skønhed
af Hanskrist
29/12/2024 13:22
Nyheder fra DR
Over to ton kokain beslaglagt i fransk h..
04/01/2025 15:58
Tusindvis af borgere vinker farvel til l..
04/01/2025 15:53
Akut-ambulancerne i Region Hovedstaden e..
04/01/2025 14:05
Lufthavnen i Damaskus åbner tirsdag for..
04/01/2025 12:39
Venstre har spidskandidat til fusionsreg..
04/01/2025 11:13
Nyheder fra kristeligt-dagblad.dk
Frivillige fjerner bunker af plastik på..
04/01/2025 13:30
Virus spreder sig i Kina men myndigheder..
04/01/2025 13:13
Unge mænds legetøjsvåben skabte frygt..
04/01/2025 12:34
Kongehuset har udskiftet fondes aktier i..
04/01/2025 12:10
Nyt system forkorter ventetid på ambula..
04/01/2025 11:19