0
registrerede
12
gæster og
140
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Helligånden
|
Det er selvbiografiske strøtanker som jeg intet har noget imod, men de hører ikke hjemme i seriøse oprettede tråde med et bestemt emne.
Jan ABC gjorde det samme med sine kæpheste i alle andres tråde.
Iøvrigt en af grundene til at Thomas og undertegnede og andre ikke kan tage stedet seriøst. Fordi Gerth spammer alle indlæg ved ikke at samtale og debattere seriøst om trådenes emner men kun skrive ret uforståeligt om sig selv.
Utallige gange har vi opfordret Gerth til ikke at spamme andre's oprettede seriøse tråde til at snik snakke om sig selv. Ikke at manden ikke må snik snakke om sig selv men så skal det være i fx Tråden, Gerth's Dagbogs strøtanker.
Mvh HansKrist
Du har altid holdt hånden over Gerth også da Admin smed ham ud på røv og albuer holdt du med Gerth - du kunne ikke se det forkerte i hans sex skriverier og du bebrejdede mig at jeg ville have dette stoppet.
Prøv nu at tænke klart og drop din antipati mod mig og din evindelige ukritiske sympati med Gerth.
Hvad er grunden til at du forsvarer at Gerth må ødelægge og spamme min seriøst oprettede tråd om Helligånden???
Jeg har begyndt med 2 meget seriøse indlæg om Helligånden og så kommer der 6 indlæg af Gerth der ikke er en samtale og debat/dialog om Helligånden. Hvordan kan du forsvare dette.
Min tråd er jo afsporet 100% og domineret af en debattør der kun skriver om sig selv - ovenikøbet på en uforståelig måde.
Igen Gerth må gerne skrive om sig selv - blot efter min mening ikke i andres seriøse oprettede tråde med et bestemt emne.
|
|
|
|