Nu kender jeg dig igen
Du var jo også på nakken af mig da jeg ville have at Gerth skulle stoppe med sine hard core sex indslag indlæg
Og nu finder du det helt iorden at seriøse tråde spammes med at Gerth skriver om sig selv
2 seriøse indlæg om Helligånden og 6 indlæg efterfølgende af Gerth der intet har at gøre med trådens emne - det billiger du
Hvorfor dog
Du misforstår i den grad tingene - det gjorde du også i sin tid omkring Gerth's sex indslag hvor du hånede mig for at ville have dette stoppet
Og nu støtter du at han spammer andres tråde
-0-0-0-
Angående Gerth's fortid her på Trosfrhed.dk var jeg enig i, at han overtrådte de anbefalede debatregler (Spam i form af Sex-annoncer), men jeg var ikke enig i at give ham en livsvarig "dødsdom" her på Trosfrihed.dk.
Gerth er jo også et menneske - endda med Helligånds-oplevelser - og hans livsvilkår er nok ikke de letteste, hvorfor jeg ikke finder det rigtigt at nægte ham næstekærlighed.
Nu pynter du på dig selv. Du modarbejdede konstant mine bestræbelser på at få Gerth's sex indslag stoppet.
Livsvarig "dødsdom" - stop dig selv med at bruge sådanne ord, og iøvrigt har Gerth skrevet lige siden som anonym - så har svært ved at se hvor der er "livsvarig dødsdom".
"Gerth er jo også et menneske - endda med Helligånds-oplevelser - og hans livsvilkår er nok ikke de letteste, hvorfor jeg ikke finder det rigtigt at nægte ham næstekærlighed".Ja men du har da ingen menneskelig respekt for Gerth da du ikke tør fortælle ham tydeligt hvordan man opfører sig.
Helligånds-oplevelser er det jo ikke - da disse altid optræder sammen med struktur - er opbyggelige og ville stoppe at han spammer vores tråde og øjeblikkeligt ville stoppe ham i konstant at drikke sig fuld og indsende sine sex indslag. Det gjorde han jo ikke og derfor er det 100% sikkert det intet har at gøre med Helligånden.
Men er et menneskes personlige private opfattelse af hvad Helligånden er.
At du passivt ser til og lade Gerth ødelægge Trosfrihed (og sig selv) fordi du ikke tør være menneskelig human overfor ham og fortælle ham hvordan man skal opføre sig blandt andre - ude blandt andre mennesker - klæder dig ikke Arne.
Og det er tegn på at du ikke har respekt for Gerth. Ikke tror på at man kan appellere til noget menneskeligt forstandigt i manden.