Vidunderligt Arne
Selv du kan se at hvad du skriver i citationsboksen er Anti Jesus Kristus synspunkter.
Mange Kærlige Hilsner HansKrist
PS:
Selv du kan se at hvad du skriver i citationsboksen ikke overhovedet stemmer med hvad Jesus Kristus står for.
Du valgte blot et eksempel, men du kunne også have valgt de andre dogmer udsagn fra dig af fra citationsboksen, de er alle Anti Jesus Kristus synspunkter.
Du repræsenterer det stik modsatte hvad Jesus Kristus stod for - står for - ikke engang nok med det, du nedgør og benægter og afviser og bekæmper ved enhver lejlighed det Jesus Kristus står for i citationsboksen.
Det Jesus Kristus bragte i spil i verden bekæmper du og nedgør du.
Men du er jo så ej heller kristen.
Så ingen grund til piv piv - alt er som det skal være.
Og din Ikon oplevelse er din egen private subjektive oplevede Kristus - det har intet at gøre med Jesus Kristus. Så Jesus der er Kristus har du fjernet for at få plads til dine egne private subjektive oplevelser af din egne ideer om Kristus.
-0-0-0-
Arne:
HansKrist skriver, at jeg mener:
Jesus Kristus siger:
Er det meningen, at vi mennesker skal forstå - hvad vi kalder - Gud?
Jeg tror det ikke!
Nej jeg har sagt at hvad du skriver i citationsboksen er Anti Jesus Kristus synspunkter.
Dette benægter du.
Derfor har jeg på pædagogisk vis forsøgt at hjælpe dig og eventuelle andre, med det lille eksperiment
(at når du mener hvad der står i citationsboksen fint stemmer overens med Jesus Kristus) så kunne vi da prøve at lade Jesus Kristus sige hvad du hævder i citationsboksen.
Og pludselig gik også lyset op for Arne - også han kunne pludselig se at her var noget der ikke stemte.
Korrekt nok - hvad du skriver i citationsboksen stemmer overhovedet ikke med hvad Jesus Kristus står for - det er endda det stik modsatte - altså Anti Jesus Kristus synspunkter.
-0-0-0-
Det er vildt morsomt med dig Arne. Du vil gerne skrive sort på hvidt at du sørme ikke er kristen.
Men det tydeligste eksempel på at du sørme korrekt nok ikke er kristen har vi i citationsboksen. Men selv om du her hævder det stik modsatte af Jesus Kristus og demonstrerer klart at du ikke er kristen, så nægter du at indrømme dette.
Men vi er nået så langt, at du godt kan se at det du har skrevet i citationsboksen overhovedet ikke stemmer overens med hvad vi kunne forestille os Jesus Kristus kunne finde på at sige.
Så nu ved vi at selv du kan se at hvad der står i citationsboksen er langt væk fra hvad Jesus Kristus står for.
Men det sjove er at du ikke straks så dette. I mere end to år har du ikke villet forholde dig forstandigt tænkende reflekterende til om dine synspunkter i citationsboksen stemte med Jesus Kristus.
Men første lyd fra dig efter et par år er at du dog godt kan se at det på ingen måder flugter hvad Jesus Kristus står for. Dette er så tydeligt fordi du hævder i citationsboksen det stik modsatte hvad Jesus Kristus er religionshistorisk verdenskendt anerkendt for at have bragt i spil i verden.