Arne
Jeg ledte efter det aktuelle Einstein-citat, og det første sted, jeg fandt det, var i et indlæg her på Trosfrihed.dk - skrevet af hvem? Mig!
Det skyldes at den søgemaskine du brugte kender dig og dine aktiviteter og tager disse resultater før andre resultater.
Men jeg husker godt at du har haft det citat oppe at vende tidligere på Trosfrihed.
Det var før du hoppede i den skuffe og grøft/grav der hedder agnosticisme hvor du begyndte igen igen igen at håne den Åbenbaring Gud vi har modtaget i Jesus Kristus. Ja modarbejde alt det Jesus Kristus bragte i spil i verden at Gud ikke var en fjern uerkendelig og uvedkommende og umenneskelig Gud.
Nej Jesus Kristus Åbenbarede Gud som fra ham vi har vores menneskelighed. Altså en menneskelig og forståelig og erkendelig og troværdig Gud vi kan stole på og altid henvende os til i BØN - samtale og dialog med.
Så den kasse eller skyttegrav er du selv hoppet ned i og du har i mere end fem år skudt med skarpt fra din skuffe skyttegrav.
Arne:
hvis jeg skulle reagere hver gang, du søger at pådutte mig noget, der ikke er mig
Skal jeg bringe citater af hvad du har skrevet der fx ikke flugter med hvad Einstein citatet udtrykker???
Men i øjeblikket skifter du holdning dagligt så det kræver en hel del for os andre at følge med dig.