Nej 235 søgemaskiner har noget med døden og eventuelt nirvana og Paulus og andre af de brugte nøgleord oppe at vende.
Og siden her ligger så langt tilbage i forslag at ingen nogensinde når frem til os og åbner og skulle de scrolle så meget at de når frem til søgemaskinens link til os (hvilket sker nærmest aldrig) og de trykker på link her til Trosfrihed er det første de gør at lukke igen fordi stedet virker uoverskueligt og uinteressant.
Jeg vil tro vi har en ny læser pr halve år der kigger ind men også flygter herfra lige så hurtigt. Tikka er den eneste jeg har hørt der skulle have fundet os på internettet gennem en søgning, hun søgte på noget med NU'et og en af søgemaskinernes forslag var til en tråd på Trosfrihed hvor NU'et blev drøftet. Tikka må korrigere mig hvis dette ikke er helt korrekt. Måske Gerth også er kommet til os på lignende vis.
At tråden mellemrummet oprettet af RoseMarie hvor Simon blev hendes helt store sparringspartner er oppe på så vildt mange millioner besøgende eller visninger (17914965 - altså snart 18 millioner) skyldes at de har kopieret tekster af meget kendte forfattere og også nævner disse kendte forfattere - dette gør at søgemaskinerne sværmer om mellemrummet. Men havde der været så ufatteligt mange millioner inde og kigge på hvad RoseMarie og Simon havde skrevet ville ihvertfald 1 ud af en million have givet lyd fra sig, men ingen har givet lyd fra sig - så altså til trods der står at så ufatteligt mange millioner har besøgt mellemrummet er dette slet ikke tilfældet.
Iøvrigt har vi drøftet det her mange gange også fordi Tikka tror som dig Arne at vi bliver fulgt og læst af mennesker men det gør vi altså ikke.
Lige nu er der 235, der ser på i denne tråd.
Arne
Åh nej Arne - drøm du sødt videre
Forhåbentligt tror du da ikke selv på det
Ifald du tror på det, har du så ikke fået den tanke at det sgu er mærkeligt at ikke bare en af disse mange mange mange i løbet af et år måske skulle få lyst til at pippe med - give sig til kende
Nej der er ikke tale om mennesker Arne