MIRAKLET
Her i dette emne genfortæller jeg ikke om mine forskellige åbenbaringer, tegn og åndsgaver men, denne er ifølge min opfattelse en næste vedrørende mig forvandlings ´opgradering´. En bekendt kalder dette for mærkeligt magisk:
På det seneste har jeg en hel del gange bedt om ligesom velsignelsen en eller anden slags beskyttelse i både mit liv på Jorden og senere også evigt ´liv´ i Himlen vedrørende tre ord trøst, omsorg og tryghed, så at hvor jeg ikke er alene.
Jeg har sædvanligvis uden rod hos min bolig orden i tingene især idag. Jeg har ikke spist slik i en uges tid og derfor heller ingen rester fra det og relateret poser. Jeg har ikke engang gammelt slik i mine skuffer eller ligesådan glemt ved et uheld beskidt andre steder i mit hjem. Endda mine skraldeposer indeholder ikke slik.
Fornyligt sker uforklarligt, hvilket jeg ikke kan bortforklare, opdager jeg på mit køkkenbord et pludseligt stykke slik som en hund, der overraskende på den måde ikke var der tidligere, da jeg ellers havde lavet noget i dette område uden nogen og den.
Lidt senere har jeg på ´fornemmelsen´, at mon den har en spirituel betydning, hvor jeg derfor undersøger ´sagen´ online angående drømmesymboler, hvor straks blandt andet lignende en kort skanning jeg ser: "Hund - trøst, omsorg og tryghed."
Jeg oplever fortsat flere og flere uventet herlige twist, hvilke jeg ikke kan forudse logisk - Tak ´G´ for din således personligt gave til mig om godt igen.