Arne:
Jeg er ikke anti-Kristus.
I stort set alt du har skrevet de sidste mange år er dine synspunkter og meninger om tingene i udpræget grad Anti Jesus Kristus 'agtige.
Alt hvad alle mennesker religionshistorisk forbinder Jesus Kristus med, det afviser du og ringeagter og latterliggør du. Men læs nu for pokker hvad jeg skriver.
Du "prædiker" konstant det stik modsatte af hvad Jesus Kristus stod for.
For mig helt i orden - hvis du altså ikke også samtidigt manipulerer dig selv og alle andre ved flage med et Jesus Kristus Ikon, dette er groft misbrug af hvad alle mennesker forstår ved Jesus Kristus - hvad Jesus Kristus religionshistorisk er verdenskendt for.
Der er simpelthen noget du ikke har overblik over og forstår. Den ortodokse kirke ville smide dig ud på røv og albuer.
Mvh HansKrist
PS:
For nylig har du tilføjet endnu mere selvmodsigende sludder som følger:
Arne:
Jeg kan godt somme tider drømme om en kristendom og en kirke, hvor man fejrer "den hellige treenighed"
Hvis du mener hvad du skriver ovenfor kan du umuligt skrive og mene efterfølgende:
Arne:
Brugen af ordet: Gud er for mig en fornedrelse af det guddommelige til en menneskelignende mandsperson.
Som jeg oplever det, kan man intet sige om det guddommelige,
Det er simpelthen noget forfærdeligt selvmodsigende meningsløst vrøvl du lufter.
Du ved simpelthen ikke hvad du snakker om.