Jeg var ikke den her forrige anonymt klagende profil!
Bagtal venligst ikke her og der ham Gerth Drost, fordi dette gider folk heller ikke imod medmennesker.
Desuden har profilen Hans K ofte i mange år omtalt Arne Thomsen som en spam profil og jeg er enig om det på forskellige måder vedrørende ´ham´, men eksemplerne gider jeg ikke nævnte igen, igen og igen andet end hans gentagelser, selv ligesom i trådens startindhold her ingen spørgende nysgerrig interesse og ved skuespil negligerende mangel på fatteevne om emnerne. Her sletter admin bare igen det gode, men så forlader jeg også dette forum helt. Tillykke.
´Virkeligt´ liv med folket og personer istedet vil jeg idag og ægte profiler i Facebook.
Sikke en satirisk ´joke´, angreb imod netop trosfrihed eller rettere sagt af for mig ukendt intention ´spam´ side!
Men her sker på en måde debat og diskussion, hvilket ifølge ordbøgerne handler blandt andet om, at man udveksler forskellige overbevisninger, holdninger og meninger, men disse ord ifølge beskrivelserne inkluderer ´kommunikation´. Men, så på den anden måde er her aldrig kommunikation ved samtaler på grund af, at alle bare modsiger hinanden tiltrods for dog nogen med noget tilfælles. Eksemplerne nævner jeg ikke, hvilket er spild af tid. Biblen nævner også ordene ´lytte´ og ´høre´ på ondt og godt. Her nævner forummets formål blandt andet: "Andre debattører har oplevet, at alene det at skrive om et emne, kan føre til videreudvikling af egne meninger - det kan ofte føles berigende." Sådan kræves her ikke debat og diskussion ligesom, at en vantro ny elev på et socialt væresteds cafe ifølge mig på en for usikker måde bare gentager påstået til mig, at der findes forskellige sandheder, når man godt kan tænke selv og som forskellige folk sådan - Jeg var sandheden før skabelsen (alt) og selv naturvidenskaben forsøger at opfatte alt på en upersonlig måde uden menneskers forskellige fortolkninger. Mine skabte ´tanker´ kommer ikke kun af mig selv men også fra skaberen af alt. Desuden møder jeg flere og flere som mere og mere tilmed ´mærker´ budskabet igennem jeg...
Nå, men jeg behøver ikke længere være her, fordi jeg har pludseligt nok åndeligt arbejde inklusiv praktiske ting og måske i en nær fremtid også sociale relationer...