Du: "så må du forklare, hvor de døde tager hen, for de bliver jo åbenbart ikke i vores sanselige verden? Jesus kunne dog gøre sig synlig for mennesker, så...Vi taler om de døde, og hvor de tager hen. Jeg siger, at de tager til (d)en oversanselig verden, og du siger? Hvilke muligheder er der? Hvordan vil du argumentere imod en oversanselig verden? Og hvorfor? Jeg går ikke ind for at skyde sig selv i foden ler Hvem har det sidste ord blinker Paulus eller Jesus eller Gud..."
De døde eksisterer ikke! Igen da som Jesus skikkelsen Kristus kom åbenbarende for hans disciple til om ved Helligåndens kraft Apostlenes gerninger, men ligesom kristnes mirakuløse syner af den hellige Moder Maria så opfatter jeg ikke dette som billedet på kun deres ´sjæles´ ego og istedet Guds Ånd om evigt liv. Ligesom at profeten Moses så ikke hans gud på samme måde som os idag, men vi menneskeligt har behov for at se gudsriget på sådan godt personlige måde som et fornuftig kærligt forhold med levende Ordet.
Jeg kan ikke være forskellige steder og tidspunkter idag. Jeg tror ikke på parallelle universer, andre dimensioner og åndeverdener, hvilke jeg endda faktisk er ligeglad med, fordi den slags muligvis fjerne uvirkeligheder ikke Er nærværende hos mig, hvor istedet alt er et ligesom Himlens vilje.