💕💖💗💝💕
Ha ha - det er godt med dig min ven
Jan ABC:
Men du mangler overblik, og en verdensforklaring, der holder vand
Jeg er den eneste der har overblikket her. Havde jeg ikke haft det overblik havde Lau Sander Esbensen med hvad han skriver i bogen "Gud er Kærlighed" - narret og bedraget folk.
Ihvertfald har du ikke opdaget der var noget galt og det fordi det er så begrænset hvad du ved om Paulus.
Du har vel ikke engang læst ham??
Mange Kærlige hilsner HansKrist
PS:
vi, der tilhører dagen, skal være ædru og
iføre os troen og kærligheden som brynje
nu er Timotheus kommet tilbage fra jer og har bragt os et godt budskab om
jeres tro og kærlighed
mindes
jeres gerninger i troen, jeres arbejde i kærlighedenindtil vi alle når frem til
enheden i troen og i erkendelsen af Guds søn, til at være et fuldvoksent menneske, en vækst, som kan rumme Kristi fylde. Da skal vi ikke længere være uforstandige børn og slynges og drives hid og did af hver lærdoms vind, ved menneskers terningkast, når de med snedighed fører os på lumske afveje,
men sandheden tro i kærlighed skal vi i ét og alt vokse op til ham, som er hovedet, Kristus. Ud fra ham føjes hele legemet sammen og holdes sammen, idet hvert enkelt led hjælper til med den styrke, det har fået tilmålt, så legemet vokser og
opbygges i kærlighed.kærlighed og tro fra Gud Fader og Herren Jesus Kristus!for at jeg kan vinde Kristus og findes i ham, ikke med min egen retfærdighed, den fra loven, men med den, der fås ved troen på Kristus, retfærdigheden fra Gud grundet på troen
At være i TROEN er at være i KRISTUS der er Lovens Opfyldelse og Fylde eller ESSENS som Paulus beskriver:
Vær ingen noget andet skyldig end at elske hinanden; for den, der elsker andre, har opfyldt loven.
»Du skal elske din næste som dig selv.« Kærligheden gør ikke næsten noget ondt. Kærligheden er altså lovens fylde.