3
registrerede Hanskrist, Arne Thomsen
,(1 usynlig),
188
gæster og
310
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
#42196 - 04/12/2023 17:53
Re: Studiekredsen...
[Re: Arne Thomsen]
|
|
Namaskaram... Hvorfor tager du fejl Op på hesten igen Der er ingen kommandoer her Bare underligt, at du ikke vil være med? Er du bange for noget? Måske Tikka har ombestemt sig - hvem ved... Your friend forever Krishna
|
|
Svar
|
|
|
#42199 - 04/12/2023 19:32
[Re: Hanskrist]
|
|
Namaskaram... Måske du har ret - under alle omstændigheder har vi gjort vores for sagen Mere kan vi nok ikke gøre Jeg vil lige fortælle dig, at Carsten skrev dette til mig på Facebook - medtager kun det relevante... Det er også en super idé med studiekredsen, og tak for invitationen. Jeg er bare personligt så optaget af skriveri, at jeg ikke vil kunne ofre den den seriøse opmærksomhed den fortjener. Men al god vind herfra Hvem er han... https://carstenplougolsen.com/https://carstenplougolsen.com/kaerlighedens-erkendelsesteori/Mon andre VmLere har overskud til at deltage (har fuld forståelse for Carsten) - det ville bare være super. Men lad os se, hvad der sker - om nogen tilmelder sig - vi giver lige læserne et par dage mere... Your friend forever Krishna
|
|
Svar
|
|
|
#42200 - 04/12/2023 19:58
[Re: Hanskrist]
|
veteran
|
Registeret: 16/04/2008
Sted: Sydsjælland
|
|
Det er egentlig ikke umagen værd at svare en persom, som ham, der kalder sig Hanskrist, der sammen med en anden person, der kalder sig Krishna, vil have mig til at deltage i en studiekreds, der er styret af de to nævnte. Hvorfor vil de to så gerne bestemme, hvad jeg skal bruge min tid på? Hvorfor starter de to ikke selv deres studiekreds og præsenterer her på Trosfrihed.dk, hvad de mener er udbyttet af deres studier - når de synes, de har et, som de er enige om?
At jeg gang på gang af Hanskrist bliver kaldt, "idiot", "ondskabsfuld", "fjols", "røvslikker" o.m.a. som totalt bryder debatregler, han selv har foreslået, er jo heller ikke just befordrende for min motivation for at deltage en sådan studiekreds - men det er jo nok for meget forlangt at Hanskrist skulle kunne fatte dét
Arne.
|
|
Svar
|
|
|
annonce
|
|