Arne:
Nå da - så skal jeg også beskyldes for at være "en hykler"
Du ved udmærket hvad du har gang i
Så spil nu ikke dum - du er bestemt ingen uskyldighed - og du ved præcist hvad det er for et spil du har kørende overfor ham HansKrist - og ja du nyder det - dette at æres - fordi personfnidder er altid hvad du fortrækker til når du fagligt sagligt overhovedet ikke kan komme med et modspil
Hver gang du er blank (og guderne skal vide du har nogle uhyggelige huller i din forståelse religion og kristendom og spiritualitet) så begynder du at æres - så starter dit at gå efter manden frem for hvad manden har skrevet (bolden) -- du magter ikke at spille videre med bolden -
Enten smutter du eller også begynder du at æres - du starter dit evindelige personfnidder og du prøver at få det til at se ud som om det er HansKrist der er begyndt
Nej nej nej - jeg Arne kunne aldrig finde på at være som du beskriver mig HansKrist
Nej ikke overfor andre debattører men af en eller anden grund overfor HansKrist
For 20 år siden skrev du:
"jeg har forlængst blokeret HansKrist - hvad med I andre? Har I ikke også gjort det???" Ha ha ha ha det var morsomt - da lå jeg i livlig debat med de dygtigste debattører og endda i privat korrespondance med de fleste af dem - vi stod hinanden ret nær
Men Arne fattede ingenting
Men at du nu ikke vil stå ved din konstante igennem 20 år negative agenda overfor HansKrist gør dig ynkelig og sølle
Vis dig nu som en mand og ta ansvar for dine handlinger - alt andet er uværdigt
Du kan så pille ord ud af sammenhæng og finde at du mener jeg har kaldt dig idiot (hvilket du også er i din adfærd en udspekuleret ondskabsfuld idiot der kun vil æres - kun vil personfnidder)
Men det er overhovedet ikke begyndt med at jeg har kaldt dig noget som helst - for vi to havde slet ikke udvekslet noget sammen med hinanden da du i sin tid for 20 år siden skrev:
"jeg har forlængst blokeret HansKrist - hvad med I andre? Har I ikke også gjort det???"Så jeg ved det stammer fra en iboende idiosynkratisk aversion og modvilje imod alt jeg står for
At æres er en lidenskab så stor - derfor folk foretrækker HansKrist frem for hvad manden skriver - teksterne får ingen opmærksomhed - men uha manden som man opfatter ham får al opmærksomhed
Prøv noget nyt Tikka Arne og Gerth - prøv at have fokus på hvad det er HansKrist skriver og ikke som I opfatter manden
Det er mine tekster (der iøvrigt vil stå for altid) der er vigtige
Det forstår jeg ikke siger Tikka Arne og Gerth - skal vi virkelig læse hvad du skriver - det er da meget sjovere at være beskæftiget med din person - da dine tekster bestemt ikke fejler noget - og iøvrigt er der ingen af os der har forudsætningerne til at give dine tekster et sagligt fagligt modspil -- derfor vi vælger at koncentrere os om din person HansKrist