1
registreret Arne Thomsen
12
gæster og
79
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Ordene - bogstaverne er ikke nok.
|
Stop nu dit hykleri
Stå nu som en mand ved dine gerninger - det ville klæ dig - du ved udmærket hvad du laver
Du har i den grad udtalt dig om min person - det har du helt dine egne luskede måder at gøre på
Hvis du ikke gik op i personfnidder ville du læse mine indlæg og min argumentation og igen du ville argumentere tilbage - men det har du aldrig gjort (egentlig det jeg forventer af en debat) blot har du slået over i dine personlige meninger om mig og det jeg skriver
Noget der forekommer mig meget underligt når jeg gang på gang har givet dig svar - hvorfor det så dog for helvede ikke er mine svar vi drøfter - indholdet her
Det er virkelig meget underligt og jeg kommer aldrig som i ALDRIG til at forstå det
Og det har ikke noget at gøre med at du skal være enig med mig - men at det er mit svar du skal gå i krig med og ikke mig og hvad du mener om hvad jeg skriver - dette er så fuldstændig irrelevant - og kun personfnidder - hvad der er interessant er at du hæfter dig ved mit svar - analyser på det, ris og ros
Nå nu har jeg lært at leve med at det gør du bare ikke - jeg ved det fra utallige oplevelser med dig
Det der er morsomt er at det kun er mig du behandler så helt specielt negativt - ingen andre (dette er ret bemærkelsesværdigt)
Noget andet er dersom du finder mine tanker et andet sted (hvor du bare har glemt at det er hvad HansKrist har talt om i årevis) så kan de pludselig være interessante nok ---
At æres er sjovere end debat
|
|
|
|