Kan tingene hænge anderledes sammen? Det vil jeg spørge de forskellige trossamfund om og bygge bogen op på den måde Håber andre vil være med til at skrive en bestseller
Lad os inspirere hinanden ❤️ På nuværende tidspunkt har jeg kun en forside og en ide om indholdet. Gudsbevidsthed virker som en god titel. Men vi får se. Skulle bogen desuden gå hen og blive en bestseller, så falder der selvfølgeligt noget af til dem, som har bidraget...
Der har desværre ikke været den store interesse for projektet, så jeg vil komme med det eneste svar, som er tikket ind. Måske det kan sætte gang i noget herinde. Det er fra...
------- Kære Jan, Tak for spørgsmålet, jeg er nødt til at sige at disse spørgsmål er noget jeg ikke tænker så meget om, og er ret sikkert at præster vil være meget bedre til denne slags. Vi har ikke så meget jødisk teologi, og virkelig lidt snak om hvad og hvordan Gud er i virkeligheden. Mvh, Jair -------
Der har desværre ikke været den store interesse for projektet, så jeg vil komme med det eneste svar, som er tikket ind. Håber det kan sætte gang i samtalen. Det er fra...
------- Kære Jan, Tak for spørgsmålet, jeg er nødt til at sige at disse spørgsmål er noget jeg ikke tænker så meget om, og er ret sikkert at præster vil være meget bedre til denne slags. Vi har ikke så meget jødisk teologi, og virkelig lidt snak om hvad og hvordan Gud er i virkeligheden. Mvh, Jair -------