1
registreret
(1 usynlig),
797
gæster og
137
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
#3975 - 08/09/2008 16:35
Re: DYBETS DIMENSION
[Re: Hanskrist]
|
|
Alt det jeg skriver som du intet godt svar har imod springer du let og elegant over
Det er da vist dig, der gør lige netop det, ved at skrive, hvad du skriver, lige her! Jesus siger, at enhver, der holder fast i hans ord, aldrig vil smage døden. Jeg siger det samme.
Og som farisæerne var på nakken af ham, er du på nakken af mig.
og da slet ikke som et BUD
Kender du ikke Jesu bud om kærlighed??? Han kalder det endda selv for bud!
at blive i det spor at man selv er tilgivet og har fået syndernes forladelse, fører nok også til at man lettere tilgiver andre
Du bytter rundt på rækkefølgen. Ifølge Jesu ord skal vi blive tilgivet af Gud, hvis vi selv tilgiver andre. Men tilgiver vi ikke, vil vi heller ikke selv blive tilgivet.
Det har han mange smukke ord og lignelser om. Du burde læse dem!
|
|
Svar
|
|
|
#3979 - 08/09/2008 17:09
Re: DYBETS DIMENSION
[Re: ]
|
bor her
|
Registeret: 30/03/2008
Sted: Sverige/Danmark
|
|
Thomas narrehat.
Du bestiller ikke andet end at svine både de troende debattører til og ateisterne med. Du er intet andet end en sølle debatterrorist, der giver hånt om alle regler og føler dig bedre end alle andre.
Din papegøjestil har intet at gøre med seriøs debat, og du er nogenlunde så langt fra begrebet trosfrihed, som man overhovedet kan komme.
Du bliver ganske rigtigt foragtet for din tro. Det samme blev Hitler, Stalin, Mao, Hoenecker, Pol Pot, Papa Doc og mange andre, der ligesom dig ville ensrette folks tanker. Du mangler bare totalt deres format.
Kan du ikke få ind i knolden, at det ikke de andres tro, der er noget galt med, men din egen. Mennesker, der har brugt et helt liv på bibelstudier ved en hel del bedre end dig, hvordan bibelens ord skal fortolkes.
|
|
Svar
|
|
|
annonce
|
|